اخبار مهم امروز گروه فرهنگ و هنر برنا

۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۵۴۲۱
اخبار مهم امروز گروه فرهنگ و هنر برنا
اخبار مهم گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در روز یک شنبه بیست و پنج خرداد ماه به این شرح است .

پدر سالار تلویزیون ایران در گذشت

محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون پس از مدت ها تحمل بیماری درگذشت.

«شنای پروانه» اولین فیلم اکران پساکرونایی

تهیه کننده فیلم «شنای پروانه» از اکران قطعی این فیلم همزمان با بازگشایی سینماها خبر داد.

 

واکنش کارگردان پایتخت به ادامه ساخت سریال!

سیروس مقدم گفت : قرارداد پایتخت با سازمان ۱۵ قسمت بود که انجام شد؛ ۲ یا سه قسمت نهایی این سریال نیازمند تفاهم نامه جدید است.

سیدعباس صالحی در مجلس شورای اسلامی؛

شفافیت، توجه به استان‌ها و هوشمندسازی؛‌ رویکردهای اصلی وزارت فرهنگ

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ارائه گزارش فعالیت‌های وزارت‌خانه متبوعش در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرده است.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بهت» مطرح کرد:

تهیه‌کننده‌های سینما در نامه‌ای به وزیر ارشاد شبکه‌های ماهواره‌ای متخلف را معرفی می‌کنند/ پس از پایان اکران «بهت» درباره اکران آنلاین صحبت می‌کنم

محمد نشاط با اشاره به معضل قاچاق و پخش فیلم‌های سینمایی در شبکه‌های ماهواره‌ای، تأکید کرد که تهیه‌کننده‌های سینما به زودی شبکه‌های پخش کننده آثار اکران شده به صورت آنلاین را در نامه‌ای به وزیر ارشاد و وزیر ارتباطات معرفی خواهند کرد تا اقدامات لازم جهت جلوگیری از این اتفاق انجام شود.

بازگشایی سینماها و حمایت از سینمادارها و سینماگران

رئیس جمهور در یکی از جلسات ستاد ملی مبارزه با کرونا دستور به بازگشایی سینماها از ابتدای تیرماه داد و پس از این تصمیم سازمان سینمایی مصوباتی برای بازگشایی سینماها در نظر گرفت که سینماها اکران خود را از دوم تیرماه با دو فیلم آغاز می‌کنند.

بازگشایی سینماها و حمایت‌های سازمان سینمایی؛

سالور: اگر زیرساخت‌ها فراهم بود امروز برای جبران خسارت‌ها مجبور به بازگشایی سینماها نبودیم/ حتی اگر قرار است یک نفر به کرونا مبتلا شود، بهتر است سینماها تعطیل بمانند!

ساسان سالور با اشاره به فراهم نبودن زیرساخت‌ها برای جبران خسارت‌ها در سینما تأکید کرد که اگر زیرساخت‌ها فراهم بود مشکلات مالی به حداقل می‌رسید و امروز مجبور به بازگشایی سینماها در این شرایط نبودیم.

به بهانه برگزاری نمایشگاه عکس «برزخ»؛

هادی کاظمی: از بدِ روزگار بازیگر شدم/ دوربین را از خودم جدا نمی‌کنم اما دنیای بازیگری را هم کنار نمی‌گذارم/ تصمیم گرفتم سریال کار نکنم

هادی کاظمی به تازگی دومین نمایشگاه عکس خود را با عنوان «برزخ» در گالری ماهور برگزار کرد. او تأکید دارد پیش از اینکه بخواهد بازیگر باشد هنرهای گرافیک را دنبال کرده و در دومین نمایشگاه عکس خود قصد دارد خود را مورد قضاوت بزرگان این حوزه قرار دهد.

سعید سهیلی؛

اراده کرده ام تماشاچیان را سورپرایز کنم!/ «گشت ارشاد ۳» را می سازم!

سعید سهیلی که طی هفته های گذشته صحبت هایی درباره ساخته جدید سینمایی اش مطرح شد، سرانجام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از ساخت قسمت سوم فیلم پرطرفدار «گشت ارشاد» خبر داد. .

جواد عزتی، علی انصاریان و روح‌الله جعفری در «بعد از اتفاق»

جوادعزتی، علی انصاریان و روح‌الله جعفری به جمع بازیگران فیلم سینمایی "بعدازاتفاق" به کارگردانی پوریاحیدری و تهیه کنندگی شهاب حسینی پیوستند.

آغاز صداگذاری و ساخت جلوه های ویژه «روشن»

با ادامه مراحل فنی فیلم سینمایی «روشن» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی روح الله حجازی، امیرحسین قاسمی صداگذاری و میکسو محسن خیرآبادی ساخت جلوه های ویژه بصری فیلم را آغاز کردند.

درباره بازگشایی سینماهای کشور از اول تابستان؛

«خروج» نمی‌تواند مردم را به سینما بکشاند/ مگر نماوا و فیلیمو کپی‌رایت را رعایت می‌کنند؟

حمید ناجیان در مورد آیین‌نامه بازگشایی سینماها و موارد ابلاغی به سینماداران گفت که بزرگ‌ترین مشکل ما ترتیب نشستن یکی در میان مردم روی صندلی‌هاست و نمی‌‌دانم چطور باید خانواده‌‌‌هایی که باهم به سالن می‌آیند را از هم جدا کرد و بین‌شان فاصله گذاشت؟

پخش ۴ فیلم‌تئاتر جدید در فضای مجازی

۴ فیلم تئاتر «غایب مدرسه»، « آسمان برای تو می بارد»، «ساده با تو با یک ترانه» و «سارا و ماه» وارد فضای مجازی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز