مدیر پردیس سینمایی مگامال:

کنار هم قرار گرفتن اعضای خانواده در سالن‌های سینما تصمیم درستی است

۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۰۵:۴۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۵۴۷۳
کنار هم قرار گرفتن اعضای خانواده در سالن‌های سینما تصمیم درستی است
محمد قنبری تصمیم سازمان سینمایی برای قرار گرفتن اعضای خانواده در کنار هم داخل سالن‌های سینما را تصمیم درستی دانست و تأکید کرد که سینماها باید پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

محمد قنبری، مدیر پردیس سینمایی مگامال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: برنامه‌ریزی سازمان سینمایی در اکران فیلم‌هایی که قرار است پس از بازگشایی سینماها نمایش داده شوند بر این است که شرایطی ایجاد شود تا فیلم‌ها دچار ضرر اقتصادی نشوند و بتوانند با بیشترین فروش ممکن اکران خود را پشت سر بگذارند.

قنبری خاطرنشان کرد: نظر من بر این بود که فیلم‌های کمدی و اجتماعی با توجه به شرایط حاضر بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرند و با توجه به اینکه قرار است فیلم‌های اکران نوروز، بر پرده نقره‌ای سینماها نمایش داده شوند فکر می‌کنم فیلم‌ها پتانسیل بالایی در جذب مخاطب داشته باشند و احتمالاً تابستان امسال بر خلاف بهار و نوروز سینماها وضعیت خوبی خواهند داشت.

او افزود: به نظرم تصمیمی منطقی برای خانواده‌ها در سینما گرفته شده، چرا که یک خانواده در یک خانه زندگی می‌کند و لزومی ندارد افراد خانواده را در سینما از هم جدا کنیم و البته عملاً نمی‌شد چنین کاری را انجام دهیم. فکر می‌کنم اگر مدیران و مسئولان سینماها پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند مشکلی برای مردم به وجود نمی‌آید و امیدوارم با استقبال خوب مردم خسارت‌هایی که در ماه‌های اخیر متوجه سینمای ما شده به حداقل برسد./2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز