نود و سومین دوره مراسم جوایز اسکار تا ۲ ماه عقب افتاد

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۰۹:۵۵:۵۰
کد خبر: ۱۰۱۵۶۷۸
نود و سومین دوره مراسم جوایز اسکار تا ۲ ماه عقب افتاد
آکادمی علوم و هنرهای سینمای آمریکا تاریخ بزرگترین رویداد سینمایی جهان یعنی مراسم جوایز اسکار سال ۲۰۲۱ را تغییر داد. مدیران ارشد آکادمی اسکار ۴ روز پس از اعمال تغییر در برخی قوانین خود همچون تعیین عددی ثابت برای نامزدهای بهترین فیلم، در یک جلسه آنلاین دیگر گرد هم جمع شدند و این بار تاریخ برگزاری مراسم را به عقب انداختند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛آکادمی علوم و هنرهای سینمای آمریکا تاریخ بزرگترین رویداد سینمایی جهان یعنی مراسم جوایز اسکار سال ۲۰۲۱ را تغییر داد. مدیران ارشد آکادمی اسکار ۴ روز پس از اعمال تغییر در برخی قوانین خود همچون تعیین عددی ثابت برای نامزدهای بهترین فیلم، در یک جلسه آنلاین دیگر گرد هم جمع شدند و این بار تاریخ برگزاری مراسم را به عقب انداختند.

بر اساس تصمیم ۵۴ مدیر ارشد آکادمی علوم و هنرهای سینمای آمریکا، مراسم اسکار سال ۲۰۲۱ تا ۸ هفته به عقب خواهد افتاد و تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ که آخرین فرصت فیلم‌های سینمایی برای اکران و احراز شرط ورود به این مراسم بود نیز تمدید خواهد شد.

آکادمی هنوز در رابطه با نحوه برگزاری مراسم یعنی حضوری یا مجازی بودن آن، به تصمیم قطعی نرسیده و تصمیم‌گیری برای آن را به آینده و نحوه مدیریت این اپیدمی ویرانگر وابسته موکول کرده است.

 

 

نظر شما