تشکیل کارگروه ویژه برای مبارزه با انتشار غیرقانونی فیلم ها در مجازی

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۰:۲۷:۱۶
کد خبر: ۱۰۱۵۶۸۲
تشکیل کارگروه ویژه برای مبارزه با انتشار غیرقانونی فیلم ها در مجازی
سردار حمید هداوند در جلسه کارگروه برخورد با انتشار دهندگان فیلم های سینمایی در فضای مجازی که با حضور نماینده شورای عالی تهیه کننده ها و خانه سینما برگزار شد، گفت: در راستای صیانت از حقوق و مالکیت مادی و معنوی تهیه کنندگان سینما و برای جلوگیری از انتشار غیر مجاز محصولات فرهنگی در فضای مجازی با دستور سردار فرمانده انتظامی تهران بزرگ و با محوریت پلیس فتای تهران بزرگ، کارگروهی ویژه‌ برای اقدام سریع و به موقع با هدف شناسایی مرتکبین و سایت‌های انتشار دهنده این محصولات تشکیل شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛سردار حمید هداوند در جلسه کارگروه برخورد با انتشار دهندگان فیلم های سینمایی در فضای مجازی که با حضور نماینده شورای عالی تهیه کننده ها و خانه سینما برگزار شد، گفت: در راستای صیانت از حقوق و مالکیت مادی و معنوی تهیه کنندگان سینما و برای جلوگیری از انتشار غیر مجاز محصولات فرهنگی در فضای مجازی با دستور سردار فرمانده انتظامی تهران بزرگ و با محوریت پلیس فتای تهران بزرگ، کارگروهی ویژه‌ برای اقدام سریع و به موقع با هدف شناسایی مرتکبین و سایت‌های انتشار دهنده این محصولات تشکیل شد.

جلسات این کارگروه ویژه با حضور نماینده  شورای عالی تهیه کننده‌ها و خانه سینما برگزار می‌شود و مقرر شد تا نمایندگان  و وکیل قانونی خانه سینما و شورای عالی تهیه کنندگان برای پیگیری پرونده های قضایی با همکاری پلیس فتای پایتخت همکاری کنند.

پلیس در راستای وظیفه خود با هرگونه قاچاق یا توزیع و انتشار غیرمجاز تولیدات سینمایی و محصولات شبکه نمایش خانگی برخورد خواهد کرد. در این زمینه  پلیس فتا نیز با جدیت موضوع نقض حق مالکیت معنوی را پیگیری می‌کند.

 

 

نظر شما