تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی و مدیر تئاتر شهر برای محمدعلی کشاورز

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۰:۵۹:۳۱
کد خبر: ۱۰۱۵۷۲۸
مدیرکل هنرهای نمایشی و مدیر تئاتر شهر برای درگذشت محمدعلی کشاورز پیام های تسلیتی صادر کردند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ؛ قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی و سعید اسدی مدیر تئاتر شهر در پیام‌هایی جداگانه درگذشت محمدعلی کشاورز هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون را تسلیت گفتند.

متن پیام قادر آشنا به شرح زیر است:

«چه می‌توان گفت در سوگ بزرگمردی که از شاهدان برپایی سالن ۲۵ شهریورِ سابق و سنگلج کنونی، دانشکده هنرهای دراماتیک و از روی‌صحنه‌روندگان در آن سالن و هنرجویان در آن دانشکده بوده است؟ و چگونه می‌توان ریشه‌های تناور او را در تئاتر که به باروبر دادن در برابر دوربین سینما و تلویزیون انجامید از یاد برد؟

محمدعلی کشاورز تئاتر را «مثل نسیم روح‌بخش بهاری، نوید عشق و امید این زندگی» می‌دانست و معتقد بود این هنر یکی از سرمایه‌های بزرگش بوده است. هنری که یاری‌دهنده او در آفرینش شخصیت‌هایی تا ابد ماندگار در قاب دوربین شد.

چه نیکنام مردی‌ست او که در غیابش از جهان زندگان نیز با هر بار زنده کردن نقشی نامش به نکویی بر زبان جاری می‌شود.

فقدان محمدعلی کشاورز هنرمند برجسته عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون را به مخاطبانِ بسیارش، خانواده، دوستان، آشنایان و علاقه‌مندانش تسلیت می‌گویم.»   

پیام تسلیت مدیر مجموعه تئاتر شهر

خیزش تئاتر نوین ایران در کار و نام کسانی چون محمد علی کشاورز نمادین شد

مدیر مجموعه تئاتر شهر به مناسبت درگذشت استاد محمدعلی کشاورز بازیگر پیشگام تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان پیامی را منتشر کرد.

در متن پیام تسلیت سعید اسدی آمده است:

«یکی دیگر از طلایه داران نسل پر قدر و با شکوه تئاتر ایران، چشم از جهان فرو بست. خیزش تئاتر نوین ایران در کار و نام درخشان کسانی چون استاد محمد علی کشاورز و همراهان هنرمندش نمادین شده است.

او اکنون به بسیاری از آن سفر کرده های گرانسنگ پیوسته و یاد و هنر و مهارت مثال زدنی‌اش به عنوان بخشی ماندگار از خاطره‌ تاریخی ما در هنر ایران زمین و در ذهن و زبان مردمان این سرزمین باقی خواهد ماند.

 مجموعه تئاترشهر سوگوار درگذشت اوست و به خانواده‌ محترم ایشان و هنرمندان گرامی تسلیت می گوییم.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز