در شبکه پرس تی وی

بررسی فرصت ها و چالش های پیش روی مجلس جدید

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۵۸۵۴
بررسی فرصت ها و چالش های پیش روی مجلس جدید
برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) در شبکه پرس تی وی با مروری بر چشم انداز مجلس جدید ایران به بحث و گفت و گو پیرامون فرصت ها و چالش های پیش روی مجلس جدید به ویژه در بحث روابط دولت و مجلس می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، این برنامه به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی با نگاهی به ترکیب جدید مجلس شورای اسلامی که به طور کم سابقه ای یکدست شده و اکثر کرسی ها نصیب طیف اصولگرایان شده است، چالش های این ترکیب جدید برای دولت اعتدال گرای روحانی را که گرایشات عیان اصلاح طلبی دارد ، مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

در این برنامه ضمن واکاوی جایگاه مجلس به عنوان بازوی قانون گذار حکومت، حضور قالیباف در سمت ریاست قوه مقننه و سابقه رقابت وی با حسن روحانی و احتمال زیر ذره بین قرار گرفتن اقدامات و عملکرد دولت، دلایل تغییر گرایش مردم به طیف اصولگرا، عدم رضایت مردم از سیاست های اعتدالی روحانی و افزایش امید آنها به شعار اصولگرایان مبنی بر مدیریت جهادی و نگاه به داخل مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

این برنامه همچنین به گفت و گو درخصوص انتظارات مردم از حوزه اختیارات نمایندگان مجلس پرداخته و پیامدهای تضارب آرا میان مجلس و دولت در زمینه ایجاد پویایی و اعتدال، ویژگی های نگاه اصولگرایی در مدیریت و کشورداری، نقش ناامیدی مردم از آمریکا و غرب در انتخاب نمایندگان اصولگرا و آینده برجام با روی کار آمدن مجلس جدید را بررسی خواهد کرد.

«ایران امروز» با اجرای لیلا فرامرزی ساعت 01:00 بامداد چهارشنبه 28 خرداد از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات 06:00، 13:00 و 18:00 و پنجشنبه در دو نوبت در ساعات 08:00 و 21:00 و جمعه ساعت 17:00 روی آنتن خواهد رفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز