«داخل اسرائیل» روی آنتن هیسپان تی وی؛

معضل قاچاق انسان در اسراییل

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۳:۳۱:۲۶
کد خبر: ۱۰۱۵۸۶۱
معضل قاچاق انسان در اسراییل
شبکه هیسپان تی وی در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Dentro de Israel) به بررسی معضل قاچاق انسان در اسراییل می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برنامه «داخل اسرائیل» از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی به موضوعات حقیقی مربوط به نابودی درونی اسرائیل می پردازد  در این برنامه به بدنامی اسرائیل به عنوان مبدایی برای انواع قاچاق انسان اعم از کارگر، کودک و برده جنسی اشاره کرده و به بحث و گفت و گو پیرامون وضعیت زندگی اقلیت ها در اسرائیل خواهد پرداخت.

این برنامه به بررسی اجبار برخی از شهروندان اسرائیلی که اغلب از کشورهای اروپای شرقی، چین، شرق آسیا و جمهوری های جدا شده از اتحاد جماهیر شوروی هستند به کارهای سخت و سوءاستفاده از آنها توسط قاچاقچیان جنسی پرداخته و وضعیت کودکان اسرائیلی را که علاوه بر کار اجباری در معرض انواع خشونت ها و سوءاستفاده های جنسی  قرار می گیرند، مورد نقد و تبادل نظر قرار می دهد.

همچنین در این برنامه ضمن مروری بر روش های مورد استفاده قاچاقچیان برای جذب قربانیان خود، سوءاستفاده از کارگران خارجی در اسرائیل مورد بررسی قرار می گیرد و گفت و گو درخصوص قوانین مربوط به کار در اسرائیل و فقدان حمایت از کارگران خارجی صورت خواهد گرفت.

«داخل اسرائیل» به تهیه‎کنندگی حسین الشیماری و محصول پرس تی وی، با زبانگردانی اسپانیایی، سه شنبه ساعت ۵:۳۰ و ۱۴ ، چهارشنبه ساعت ۴:۳۰ به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه هیسپان تی وی پخش می‎شود. زمان تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت ۱۰:۳۰ و جمعه ساعت ۱۳:۳۰ است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز