در برنامه «به خانه برمی‌گردیم»؛

بررسی دردهای ستون فقرات

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۳:۳۹:۵۱
کد خبر: ۱۰۱۵۸۶۹
بررسی دردهای ستون فقرات
دکتر محمد تقی حلی‌ساز، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی امروز دوشنبه 26 خردادماه با حضور در برنامه "به خانه بر می‌گردیم" بعد از ۹ ماه شرکت در این برنامه به سلسله بحث‌های خود پیرامون دردهای ستون فقرات پایان می‌دهد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، دکتر محمدتقی حلی‌ساز متخصص طب فیزیکی و توانبخشی و استاد دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله الاعظم (عج) که حدود ۹ ماه روزهای دوشنبه با حضور در برنامه "به خانه بر می‌گردیم" سلسله بحث‌هایی را پیرامون دردهای کمر و ستون فقرات و خصوصا دیسک کمر، دردهای زانو، کف پا و... صحبت کرده بود امروز به این همکاری پایان می‌دهد.

این متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در طول همکاری خود با برنامه به خانه بر می‌گردیم به بسیاری از سوالات مردمی پاسخ داد و در بعضی از جلسات خود با پاسخ به سوالاتی پیرامون دردهای کمر و پا و آموزش صحیح نشست و برخاست و انجام درست فعالیت‌های روزانه سهم بسزایی در آگاهی‌بخشی و رفع نگرانی خانواده‌ها ایفا کرد.

برنامه خانواده‌محور «به خانه بر می‌گردیم» امروز دوشنبه ۲۶ خردادماه ساعت ۱۶:۴۵ با اجرای محمد نظری و راحله امینیان به مدت ۷۴ دقیقه بر روی آنتن شبکه ۵ سیما خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز