«میزگرد سیاسی» کانال اردوی شبکه سحر می پردازد؛

موفقیت های ایران در مبارزه با ویروس کرونا

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۵:۳۲:۴۲
کد خبر: ۱۰۱۵۹۷۴
موفقیت های ایران در مبارزه با ویروس کرونا
کسب موفقیت های ایران در مقابله و کنترل شیوع ویروس کوید 19 و نگاهی به نقش همدلی و همیاری مردم در انسجام ملی، موضوع مورد بحث این برنامه از «میزگرد سیاسی» کانال اردوی شبکه سحر است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، دکتر مصدق مصدق پور؛ کارشناس سیاسی امور منطقه و دکتر محمد ارشد کارشناس سیاسی از دهلی میهمان تلفنی برنامه «میزگرد سیاسی» خواهند بود و موفقیت های ایران را در کنترل ویروس کرونا با توجه به آمار و ارقام مبتلایان، بهبود یافتگان و فوت شدگان بررسی خواهند کرد.

کارشناسان به نقش همدلی بین مردم و مسئولین به خصوص رهنمودها و کمک های مقام معظم رهبری، که تا حد قابل قبولی موجب کنترل ویروس کرونا شده، اشاره خواهند کرد.

همچنین به جایگاه ایران در مقایسه با سایر کشورها از منظر مدیریت و کنترل ویروس با توجه به اعداد و ارقام ابتلا بررسی خواهد شد.

کارشناسان تحلیل خواهند کرد با توجه به شرایط تحریم های دارویی و جلوگیری از ورود کمک های کشورهای دیکر به ایران، چگونه توانسته ایم این بیماری را به سرانجام خوبی رسانده و به انسجام ملی به عنوان مهم ترین عامل کنترل این بیماری کمک کنیم.

«میزگرد سیاسی» به تهیه کنندگی سید حسام الدین مهاجری و اجرای علی عباس رضوی، امشب 26 خرداد ساعت 20:30 دقیقه به وقت تهران به طور زنده از کانال اردوی شبکه جهانی سحر تقدیم اردو زبانان خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز