«انقلاب الصوره» شبکه العالم؛

حربه های ترامپ با تبادل زندانیان

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۵:۳۶:۴۹
کد خبر: ۱۰۱۵۹۷۶
حربه های ترامپ با تبادل زندانیان
استفاده دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا از فرصت تبادل زندانی ها برای رسیدن به توافقات هسته ای با ایران، سوژه این قسمت از «انقلاب الصوره» شبکه العالم است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیصل عبدالساتر، کارشناس و مجری برنامه «انقلاب الصوره» حربه های تبلیغاتی ترامپ در تبادل زندانیان ایران و آمریکا و نیز تلاش وی برای رسیدن به راه های توافق هسته ای دیگر با ایران قبل از انتخابات آمریکا را واکاوی خواهد کرد.

عبدالساتر خاطر نشان خواهد کرد که سیاست و رفتار ایران در چهل سال اخیر ثابت و همواره بر پایه انسانیت بوده است و نمونه های زیادی از این رفتار بر همگان آشکار است.

وی اذعان خواهد کرد ایران همواره آماده تبادل و آزاد کردن زندانی ها حتی در قبال بدترین دشمنش یعنی آمریکا بوده است.

همچنین او تحلیل خواهد کرد که بر همگان آشکار است که ترامپ همچون انسانی که در حال غرق شدن است و برای نجات خود تلاش می کند به هر دستاویزی متوسل شده و خود را از بحران هایی که دچارش شده نجات دهد و آنچه تبادل مایکل وایت آمریکایی بازداشت شده در ایران و مجید طاهری ایرانی بازداشت شده در آمریکا خوانده شده، مصداق همین موضوع است.

«انقلاب الصوره» تهیه شده در دفتر شبکه العالم در دمشق، امشب 26 خرداد ساعت 23:15 دقیقه به وقت تهران  به روی آنتن شبکه العالم می‎رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز