اخبار مهم گروه فرهنگ و هنر برنا

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۹:۰۰:۱۷
کد خبر: ۱۰۱۵۹۸۴
اخبار مهم گروه فرهنگ و هنر برنا
مهمترین اخبار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در تاریخ 26 خرداد ماه به این شرح است .

مریم بحرالعلومی خبر داد؛

پایان مراحل فنی «شهربانو» در چند ماه آینده

مریم بحرالعلومی از ادامه مراحل فنی فیلم سینمایی «شهربانو» خبر داد و تأکید کرد که طی چند ماه آینده این فیلم آماده نمایش خواهد شد.

وزیر فرهنگ درگذشت محمدعلی کشاورز را تسلیت گفت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت محمدعلی کشاورز را تسلیت گفت.

زمان و مکان تشییع محمدعلی کشاورز مشخص شد

​زمان و مکان تشییع محمدعلی کشاورز بازیگر سینما و تلویزیون مشخص شد.

مدیر روابط عمومی فیلم سینمایی «خروج»:

«خروج» با بازگشایی سینماها اکران می‌شود/ اجرای طرح سینما ماشین در دیگر شهرها/ بازگشت سه میلیارد تومان از بودجه «خروج»

محمد ذوقی از اجرای طرح سینما ماشین در دیگر شهرهای کشور خبر داد و تأکید کرد با بازگشایی سینماها فیلم سینمایی «خروج» بر پرده سینماها نمایش داده می‌شود.

شهرام خرازی‌ها:

مجیدی بدترین گزینه برای ساخت فیلم درباره کروناست

شهرام خرازی‌ها با اشاره به اینکه مجید مجیدی در روزهای ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور چین با مردم این کشور ابراز همدردی کرد و خبر از ساخت فیلمی با این موضوع داد؛ این فیلمساز را بدترین گزینه برای ساخت فیلم درباره این فاجعه دانست.

جواد نوروزبیگی مطرح کرد؛

بحران کرونا موجب افزایش هزینه تولید فیلم شده

جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده سینما که فیلم «کشتارگاه» به کارگردانی عباس امینی و به تهیه‌کنندگی وی، مدتی‌ست به صورت آنلاین اکران شده و «سراسر شب» را هم آماده نمایش در این پلت‌فورم دارد، معتقد است با کارهایی از قبیل اکران آنلاین در شبکه نمایش خانگی نمی‌توان جلوی ضرر و زیان چرخه اقتصادی سینما و دیگر حوزه‌‌های فرهنگی را در این شرایط گرفت.

توحیدپرست:

فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی با واقعیت جامعه خیلی فرق دارد/ اکثر مدیران فرهنگی و هنری کشور اساسا درکی از هنر سینما و سریال‌سازی ندارند

کارگردان و نویسنده سینما و تلویزیون گفت: اکثر مدیران فرهنگی و هنری کشور اساسا درکی از هنرسینما و سریال سازی ندارند؛ حرفم به این معنا نیست که هنرمند نیستند اتفاقا به نظرم آقایان به شدت هنرمند هستند ولی مدیران فرهنگی ما به لحاظ فکری دریک چارچوب خشک گیر افتادند و در حال در جا زدن هستند.

بهمن ارک:

زاویه دید فیلمساز به واقعه رخ داده مشخص می‌کند که فیلم در چه ژانری باشد

بهمن ارک با اشاره به اینکه فیلم ساختن درباره وقایع کرونا نیاز به گذر زمان دارد تأکید که زاویه دید فیلمساز به وقایع مختلف مشخص می‌کند که فیلم در چه ژانری باشد.

در آی‌فیلم؛

سیروس مقدم به تلویزیون برمی‌گردد

مجموعه تلویزیونی «میکائیل» به‌کارگردانی سیروس مقدم، از سه‌شنبه ۲۷ خرداد، در آی‌فیلم به نمایش گذاشته می‌شود.

برنامه‌ای از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما؛

داستان زباله‌ها تمامی ندارد!/ شکلات تلخ و ماجرای تلخ‌تر کودکان کار/ ببینید

برنامه تلویزیونی «شکلات تلخ» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی روزهای شنبه و سه‌شنبه حوالی ساعت 13:30 روی آنتن شبکه پنج می‌رود و بامداد روز بعد پس از اخبار 24 تکرار خواهد شد. این برنامه تلویزیونی با محوریت آسیب‌های اجتماعی در ساختاری مستندگونه با اجرای مهدی اسماعیل تبار و محمد جان‌نثاری تولید می‌شود. فصل اول این برنامه به زندگی کودکان کار در خیابان پرداخته است.

نود و سومین دوره مراسم جوایز اسکار تا ۲ ماه عقب افتاد

آکادمی علوم و هنرهای سینمای آمریکا تاریخ بزرگترین رویداد سینمایی جهان یعنی مراسم جوایز اسکار سال ۲۰۲۱ را تغییر داد. مدیران ارشد آکادمی اسکار ۴ روز پس از اعمال تغییر در برخی قوانین خود همچون تعیین عددی ثابت برای نامزدهای بهترین فیلم، در یک جلسه آنلاین دیگر گرد هم جمع شدند و این بار تاریخ برگزاری مراسم را به عقب انداختند.

تشکیل کارگروه ویژه برای مبارزه با انتشار غیرقانونی فیلم ها در مجازی

سردار حمید هداوند در جلسه کارگروه برخورد با انتشار دهندگان فیلم های سینمایی در فضای مجازی که با حضور نماینده شورای عالی تهیه کننده ها و خانه سینما برگزار شد، گفت: در راستای صیانت از حقوق و مالکیت مادی و معنوی تهیه کنندگان سینما و برای جلوگیری از انتشار غیر مجاز محصولات فرهنگی در فضای مجازی با دستور سردار فرمانده انتظامی تهران بزرگ و با محوریت پلیس فتای تهران بزرگ، کارگروهی ویژه‌ برای اقدام سریع و به موقع با هدف شناسایی مرتکبین و سایت‌های انتشار دهنده این محصولات تشکیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز