امین تارخ ؛

هنرمندی که تکرار نخواهد شد

۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۹:۴۸:۳۳
کد خبر: ۱۰۱۶۲۱۱
هنرمندی که تکرار نخواهد شد
امین تارخ در حاشیه مراسم درباره کشاورز سخنان مهمی به زبان آورد. او کشاورز را هنرمندی تکرارنشدنی توصیف کرد: «بدون شک محمدعلی کشاورز از هنرمندان تکرارنشدنی در ایران است. البته شاید همه هنرمندان اینطور باشند، اما برخی به یک دلیل خاص تکرار نمی‌شوند، آن دلیل هم نمره‌ای است که در اخلاق و منش و شخصیت، از مردم می‌گیرند

 به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ؛امین تارخ در حاشیه مراسم درباره کشاورز سخنان مهمی به زبان آورد. او کشاورز را هنرمندی تکرارنشدنی توصیف کرد: «بدون شک محمدعلی کشاورز از هنرمندان تکرارنشدنی در ایران است. البته شاید همه هنرمندان اینطور باشند، اما برخی به یک دلیل خاص تکرار نمی‌شوند، آن دلیل هم نمره‌ای است که در اخلاق و منش و شخصیت، از مردم می‌گیرند.من در سه فیلم سینمایی که افتخار همکاری با ایشان را داشتم و در دو مجموعه تلویزیونی، خیلی چیزها از ایشان آموختم؛ از جمله نظم، عشقش به بازیگری و رفتار و برخوردهای انسانی که چه روی صحنه، چه پشت صحنه داشت.»

یکی از به‌یادماندنی‌ترین نقش‌آفرینی‌های امین تارخ کنار محمدعلی کشاورز در فیلم سینمایی «مادر» به کارگردانی علی حاتمی‌ شکل گرفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز