در پرس تی وی؛

نگاهی به پایان همکاری امنیتی فلسطین با آمریکا و اسرائیل

۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۰۲:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۶۴۷۴
نگاهی به پایان همکاری امنیتی فلسطین با آمریکا و اسرائیل
پایان دادن حکومت خودگردان فلسطین به «همکاری امنیتی» و دیگر توافق ها با آمریکا و اسرائیل و احتمال آغاز مقاومت مسلحانه با توجه به الحاق کرانه باختری عناوین موضوعات مورد بررسی در برنامه این هفته «پرونده های فلسطین» (palestie files) در شبکه پرس تی وی است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، در این برنامه ضمن مروری بر طرح الحاقی اخیر اسرائیل به منظور اضافه کردن سرزمین های بیشتری از خاک فلسطین به اراضی اشغالی، واکنش سران رژیم صهیونیستی در قبال تصمیم تشکیلات خودگردان فلسطین برای قطع روابط با رژیم صهیونیستی، واکنش مردم فلسطین درخصوص این تصمیم و موارد نقض توافق ها توسط رژیم صهیونیستی مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

این برنامه با نگاهی به واکنش کشورهای جهان و منطقه در قبال طرح رژیم صهیونیستی برای الحاق سرزمین های فلسطین به مناطق اشغالی خود به نقد و تبادل نظر پیرامون نگرانی ها درخصوص افزایش احتمال درگیری های مسلحانه و برخورد میان نیروهای رژیم صهیونیستی و فلسطینی ها در پی طرح های این رژیم برای تصاحب بیشتر خاک فلسطینیان می پردازد.

«پرونده های فلسطین» به تهیه کنندگی حسین الشیماری و با اجرای وسام البحرانی جمعه 30 خرداد ساعت 12:00 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه جمعه ساعت 00:03، شنبه ساعت 13:00 و 20:00، یکشنبه ساعت 04:00 ، دوشنبه ساعت 11:00 و 17:00 و سه شنبه ساعت 15:00 روی آنتن خواهد رفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز