برگزاری نشست تحلیل و بررسی فیلم «کشتارگاه»

۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۵:۲۷:۳۴
کد خبر: ۱۰۱۶۵۰۱
برگزاری نشست تحلیل و بررسی فیلم «کشتارگاه»
نشست تحلیل و بررسی فیلم سینمایی «کشتارگاه» با حضور عباس امینی کارگردان، باران کوثری و امیرحسین فتحی بازیگران، حسین فرخ‌زاده فیلمنامه‌نویس، احسان رفیعی جم مدیرفیلمبرداری و آرش خوش خو منتقد در کافه هفت برگزار شد.

به گزارش گروه روی خط رسانه ها خبرگزاری برنا ؛عباس امینی، کارگردان در این نشست گفت: جهش ارز جرقه شکل‌گیری «کشتارگاه» بود و سختی داستان جایی بود که در کشور ما ورود و خروج ارز زیرنظر و تحت نظارت دولت است و وارد شدن به آن کمی کار سختی است. وی افزود: آگاهانه وارد مسایٔل تکراری نشدم و خیلی بسته به موضوعات نگاه نمی‌کنم و از سابقه مستندسازی‌ام در این فیلم بهره ‌بردم. همیشه دوست دارم به‌ سمت قصه‌ای بروم که خودم به آن علاقه دارم. من در ابتدا برای خودم فیلم می‌سازم و دنبال هیچ پیام جهانی خاصی نیستم.

باران کوثری بازیگر فیلم گفت: ما برای این فیلم و رسیدن به شخصیت‌ها، خیلی با هم تمرین و گفتگو ‌کردیم و این همان اتفاقی است که در سینمای ایران خیلی کم رخ می‌دهد.

امیرحسین فتحی بازیگر این فیلم سینمایی افزود: ما سعی کردیم در واقعیت جامعه باشیم. خیلی از سکانس‌ها بارها تکرار می‌شد تا بتوانیم یک واقعیت را به تصویر کشید.

آرش خوش خو منتقد سینما با بیان اینکه دوری از کلیشه‌های فیلم‌های اجتماعی ویژگی فیلم بوده، یادآور شد: سینمای ایران سالها بعد متوجه ساخت چنین فیلمی خواهد شد و احساس می‌کنم در سینمای امروز ما فیلمسازانی مانند عباس امینی خیلی کم هستند. وی اضافه کرد: حق واقعی باران کوثری برای فیلم «کشتارگاه» کسب سیمرغ بود.

اکران آنلاین «کشتارگاه» از اوایل همین ماه در سامانه اکران اینترنتی آغاز شده است.

.

فیلم نیوز//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز