خبر خوش برای طرفداران پایتخت/فصل جدید در راه است

۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۰۹:۰۹:۴۶
کد خبر: ۱۰۱۶۶۳۶
خبر خوش برای طرفداران پایتخت/فصل جدید در راه است
مقدم می گوید :عوامل «پایتخت» انتظار یک تشکر خشک و خالی داشتند و با درایت دوستان ماجرا در حال حل شدن است وگرنه تمامی این حواشی از بین می رود و تلویزیون خانه ماست و در هر خانواده‌ای دلخوری پیش می آید ولی دائمی نیست و بازهم سر یک سفره هستیم.

 

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ؛ سیروس مقدم در گفتگو با برنامه صحنه ی رادیو تهران، خبر از تولید پایتخت ۷ برای نوروز ۱۴۰۰  داد و گفت: «وقتی سفارش به ساختن ادامه پایتخت می شود یعنی مشکلات حل شده و تلویزیون از ما طرح پایتخت ۷ را خواسته است، انشاءالله با رفع دلخوری ها این مجموعه نوروز ۱۴۰۰ پخش می شود

.عوامل «پایتخت» انتظار یک تشکر خشک و خالی داشتند و با درایت دوستان ماجرا در حال حل شدن است وگرنه تمامی این حواشی از بین می رود  و تلویزیون خانه ماست و در هر خانواده‌ای دلخوری پیش می آید ولی دائمی نیست و بازهم سر یک سفره هستیم.

سیروس مقدم همچنین اذعان داشت که مجموعه پایتخت متعلق به فرد خاصی نیست و ما همه یک خانواده هستیم و این صمیمیت بین اعضای خانواده باعث سودآوری روزافزون برای همه(سازمان و ما)شده است.

«پشت صحنه» برنامه ای است که یک هفته در‌میان به صورت زنده به تهیه کنندگی امیرحسین ثقفی و با اجرای مصطفی امامی روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز