«کافه هنر»بررسی می کند؛

کاستی های آثار مذهبی در حوزه ی کودک و نوجوان

۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۱۰:۴۴:۱۴
کد خبر: ۱۰۱۶۶۷۵
کاستی های آثار مذهبی در حوزه ی کودک و نوجوان
«کافه هنر» چهارشنبه ۲۸ خرداد ماه در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) به کاستی های آثار مذهبی در حوزه ی کودک و نوجوان می پردازد.

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برنامه «کافه هنر»که به مهمترین مسایل و رویداد های فرهنگی روز در حوزه ادبیات، سینما، موسیقی و هنرهای تجسمی می پردازد. به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) با حال و هوایی متفاوت پخش می شود.

زهره سربازی تهیه کننده این برنامه گفت: چهارشنبه به رسم پیشنهادهای آخر هفته در بخش تازه های نشر با فاطمه باقری همراه می شویم و از کاستی های آثار مذهبی در حوزه کودک و نوجوان و راهکارهای آن خواهیم گفت.

وی دادامه داد: «علی رکاب» کتابفروش خوش ذوق و یار همیشگی «کافه هنر»  بر روی خط ارتباطی برنامه حاضر می شود با توجه به سلایق مخاطبان  به کتاب معرفی کتاب می پردازد.

تهیه کننده برنامه کافه هنر افزود: علاقه مندان می توانند ابتدای برنامه آخرین فیلمی را که تماشا کرده اند  یا آخرین کتابی را که مطالعه کردند عنوان کنند.

سربازی ادامه داد: تینا میرکریمی گزارشگر برنامه کافه هنر گزارش زیبا و جذابی را از شرایط بازدید موزه اسلامی در روزهای کرونایی آماده کرده است.

گفتنی است کافه هنر با اجرای شهاب شهرزاد از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶ از رادیو ایران پخش می شود.

 

نظر شما