برنامه‌ای از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما؛

زندگی فوتبالی کودکان کار در برنامه «شکلات تلخ»

۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۰:۰۰:۴۳
کد خبر: ۱۰۱۷۱۷۴
زندگی فوتبالی کودکان کار در برنامه «شکلات تلخ»
برنامه "شکلات تلخ" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی، روزهای شنبه و سه شنبه ساعت 13:30 و روزهای یکشنبه و چهارشنبه ساعت 30 دقیقه بامداد روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برنامه "شکلات تلخ" با ساختاری مستندگونه در حوزه آسیب‌های اجتماعی در فصل اول به زندگی کوکان کار می‌پردازد.

مجتبی احمدی تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی در این باره اعلام کرد: در هفته پیش رو با دو مبحث علاقه کودکان کار به مشاغل مختلف به ویژه فوتبال و دخترانی که با سن و سال پایین بر سر معابر فعالیت اقتصادی می‌کنند با "شکلات تلخ" مهمان خانه‌های مخاطبانمان هستیم. در روز شنبه علاقه وافر کودکان کار به فوتبال مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد و در روز سه‌شنبه همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر این برنامه تلویزیونی به زندگی کودکان کار (دختران کار) می‌پردازد و آسیب‌هایی که این گروه خاص در بحث معضلات کودکان کار و خیابان با آن درگیر خواهند بود را بررسی می‌کنیم.

احمدی در ادامه افزود: دختران گل فروش جاده بهشت‌زهرا، مشاغل سخت دیگر برای دختران کار بر سر چهاراه‌ها و معابر شهرهای مختلف کشور، بهره‌کشی غیرانسانی از معصومیت دختران در سپردن کارهای سخت به آنها، تعصبات غیرمنطقی برخی از خانواده‌ها به کار را که ماجرا به داستانی مثل رومینا می‌کشد و... موضوع برنامه شنبه "شکلات تلخ" است که با اجرای دکتر مهدی اسماعیل‌تبار و محمد جان‌نثاری روی آنتن می‌رود.

احمدی در پایان گفت: در روز سه‌شنبه و همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) نگاهی ویژه‌تر به دختران کار در خیابان و به خصوص زندگی گل‌فروشان مسیر بهشت‌‌زهرا خواهیم پرداخت.

کودک کار

نظر شما