به یاد شهید چمران در برنامه «نیمه پنهان ماه»

۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۲۳:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۷۱۸۳
به یاد شهید چمران در برنامه «نیمه پنهان ماه»
رادیو ایران در سی و یکم خرداد ماه سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران ویژه برنامه «نیمه پنهان ماه» را تقدیم میکند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سخن گفتن در یک برنامه رادیویی از شهیدی با ابعاد گوناگون، ازعارف شب‌های قیرگون، از پدر یتیمان و دشمن سرسخت کافران بسیار دشوار است.

۳۱ خرداد سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران است به همین مناسبت ویژه برنامه «نیمه پنهان ماه » با نگاهی به رمان کتاب «گنجشگ ها بهشت را می فهمند» به مرور  بخشی از رشادت های این شهید بزرگ می پردازد.

شهاب نادری تهیه کننده این برنامه گفت: در این کتاب  بنی عامری در صحنه هایی که با استادی توصیف شده اند، فرماندهانی چون مصطفی چمران را به تصویر می کشد.

صحنه بر خورد کاک شفیع زخمی با دایی مصطفی(دکتر مصطفی چمران) و تف انداختن و سیلی زدن کاک شفیع اسیر به صورت دکتر چمران از درخشانترین و زنده ترین و در عین حال از تأثیرگذارترین صحنه های داستان به شمار می رود.

وی افزود : ما در این برنامه علاوه بر میزبانی  حسن بنی عامری نویسنده این کتاب  و برادر شهید چمران  در چند بخش  از زوایای مختلف  هم درباره ابعاد زندگی شهید مصطفی چمران خواهیم گفت.

گفتنی است این برنامه شنبه سی ویکم خرداد  ساعت ۱۲:۴۰ با اجرای کیوان همتی  همکاری سمیه رنجکش، سیمین بلوری و حجت پور میرزایی از رادیو ایران پخش می شود.

نظر شما