توزیع قسمت اول از چهارم تیرماه/ «ماکان بند» تیتراژ «موچین» را خواند

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۵:۴۴
کد خبر: ۱۰۱۷۵۶۴
توزیع قسمت اول از چهارم تیرماه/ «ماکان بند» تیتراژ «موچین» را خواند
اولین قسمت از سریال نمایش خانگی «موچین» چهارم تیرماه توزیع و پخش می‌شود.

به گزارش  خبرنگارگروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، پروانه نمایش سریال «موچین» به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی میثم آهنگری چندی پیش صادر شده و اولین قسمت این مجموعه قرار است چهارم تیرماه وارد شبکه نمایش خانگی شود.

در حال حاضر این سریال آخرین مراحل پس تولید را پشت سر می‌گذارد و بخش عمده قسمت‌هایش نیز آماده نمایش شده است.

سازندگان «موچین» برای تیتراژ پایانی این سریال نیز با «ماکان بند» به توافق رسیده‌اند. این قطعه با ترانه‌ای از محسن حق‌نظری، آهنگسازی محمد عابدینی و تنظیم امیر میلاد نیکزاد و حسین غمگین در حال حاضر آماده شده است.

نسخه دی وی دی «موچین» توسط «تصویر دنیای هنر» به صورت هفتگی توزیع می‌شود. تماشای آنلاین این سریال نیز از طریق پلتفرم‌های «روبیکا» و «تیک» امکانپذیر خواهد بود. مخاطبان برای دانلود قانونی این سریال نیز می‌توانند به سامانه filmnab.com مراجعه کنند.

مرجانه گلچین، حمید لولایی، پوریا پورسرخ، زهرا جهرمی، عباس جمشیدی، مهران رجبی، شهره لرستانی، میرطاهر مظلومی، ژاله درستکار، بهراد خرازی، مرجان علوی، امین چنارانی، افشین غیاثی، و آشا محرابی و رابعه اسکویی، رز رضوی (با حضور) علی صادقی و امیر نوری بازیگران اصلی این سریال کمدی هستند. رضا توکلی، بهنوش بختیاری، رامین ناصرنصیر، افشین سنگ‌چاپ، ساعد هدایتی، مجید شهریاری، سعیده عرب، محمد فیلی، گلشید بهاری، علی موسویان نیز به عنوان بازیگر مهمان در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان «موچین» به نویسندگی مشترک حسین تبریزی و سیدعلی موسویان آمده: انصاف نیست که دنیای ما آنقدر کوچک باشد که آدم‌های تکراری را روزی صد بار ببینیم و آنقدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم... .

 

نظر شما
پرونده ویژه