شاگرد دکتر غریب در برنامه "به خانه بر می‌گردیم"

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۰:۰۱
کد خبر: ۱۰۱۷۵۸۵
شاگرد دکتر غریب در برنامه به خانه بر می‌گردیم
برنامه" به خانه بر می‌گردیم" امروز 30 خردادماه میزبان دکتر منصور بهرامی متخصص بیماری‌های کودکان است.

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، برنامه "به خانه بر می‌‌گردیم" امروز و در آخرین روز از فصل بهار میزبان شاگرد دکتر محمد غریب یعنی دکتر منصور بهرامی است تا دقایقی را با این پزشک در مورد پیشگیری از بیماری‌های کودکان به صحبت و پرسش و پاسخ بپردازد.

همچنین سیده ثریا علوی‌نژاد روانشناس کودک نیز در برنامه حاضر و دقایقی را با بینندگان درباره رابطه بهتر با فرزندان دختر خود به صحبت می‌پردازد.

بنابر این گزارش؛ امروز این برنامه میزبان یک پزشک دیگر نیز هست که قرار است برای بینندگان به اجرای ترانه بپردازد. وهاب ابراهیمی خواننده جوان و پاپ کشورمان امروز با حضور در این برنامه ترانه‌ای را اجرا خواهد کرد.

در ادامه برنامه صدیقه‌سادات حسینی مربی آشپزی آموزش دلمه برگ مو را برای خانم‌های خانه‌دار آموزش می‌دهد و الهام طهماسبی آموزش گل کاکتوس را اجرا می‌کند.

بنابر این گزارش؛ برنامه به خانه بر می‌گردیم امروز ساعت ۱۶:۴۵ با اجرای محمدحسین مولایی و راحله امینیان بر روی آنتن شبکه ۵ سیما می‌رود. 

گفتنی است: بینندگان و طرفداران بخش‌های مختلف برنامه "به خانه بر می‌گردیم "می‌توانند سوالات و نظرات خود را به شماره پیامک 10000513 مطرح و یا با شماره 162 تماس برقرار کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز