دوشنبه این‌هفته برگزار می‌شود؛

زنجان‌پور سخنران دومین روز «یک‌هفته با چخوف» شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۱:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۷۷۴۵
زنجان‌پور سخنران دومین روز «یک‌هفته با چخوف» شد
دومین روز از سلسله‌برنامه‌های «یک‌هفته با چخوف» روز دوشنبه 2 تیر، به سخنرانی اکبر زنجان‌پور درباره نمایشنامه‌های این‌نویسنده اختصاص دارد.

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، دومین برنامه از سری برنامه‌های «یک‌هفته با چخوف» روز دوشنبه ۲ تیر به سخنرانی اکبر زنجان‌پور بازیگر و کارگردان تئاتر با هدف بررسی مهم‌ترین ویژگی نمایشنامه‌های چخوف اختصاص دارد.

زنجان‌پور از هنرمندان معاصر و علاقه‌مندان به چخوف و آثار اوست تاکنون نمایش‌های «باغ آلبالو»، «سه خواهر»، «مرغ دریایی»، «ایوانف» و «دایی وانیا» را از این‌نمایشنامه‌نویس روی صحنه برده است.

مسئولیت در قبال زندگی، دیگران و تاریخ ازجمله دغدغه‌هایی است که زنجان‌پور را به‌عنوان یک تئاتری سر شوق می‌آورد تا بخواهد ببیند با آثار چخوف چگونه می‌توان با مخاطب امروز ارتباط برقرار کرد. به‌این‌ترتیب، دومین نشست از برنامه‌های یک‌هفته با چخوف با عنوان «مهم‌ترین ویژگی نمایش‌نامه‌های چخوف» برگزار می‌شود.

این‌برنامه روز دوشنبه دوم تیر از ساعت ۱۱ صبح با سخنرانی اکبر زنجان‌پور در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود که مخاطبان می‌توانند آن را به‌طور زنده در حساب کاربری اینستاگرام مرکز فرهنگی شهر کتاب دنبال کنند.

 

نظر شما