«انداز جهان» کانال اردوی شبکه سحر می پردازد؛

بار دیگر خیانت و دشمنی غرب با ایران قطعنامه در شورای حکام

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۵:۲۶
کد خبر: ۱۰۱۷۷۷۱
بار دیگر خیانت و دشمنی غرب با ایران قطعنامه در شورای حکام
نگاهی به چگونگی تصویب قطعنامه پیشنهادی سه کشور اروپایی، توسط شورای حکام آژانس بین المللی، علی رغم مخالفت ها در این برنامه از «انداز جهان» کانال اردوی شبکه سحر بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، تصویب قطعنامه پیشنهادی سه کشور اروپایی آلمان، انگلیس و فرانسه توسط شورای آژانس بین المللی علی رغم مخالفت روسیه، چین، هند، پاکستان و دیگر کشورها در این برنامه از «انداز جهان» تحلیل خواهد شد.

در این برنامه با حضور راشد عباس نقوی؛ کارشناس سیاسی و شکیل شمسی؛ کارشناس امور بین الملل به طور غیر حضوری، دلایل خوش خدمتی سه کشور اروپایی به آمریکا و عربستان در پی بدهکاری های سیاسی و دلارهای نفتی نقد خواهد شد.

اظهارات نمایندگان چین و روسیه در شورای حکام که این اقدام شورای حکام را خطرناک و دارای عواقب دانسته اند و همچنین واکنش های داخلی و خارجی از جمله توییت دکتر ظریف؛ وزیر امور خارجه و نیز اظهارات سیاستمداران و مطبوعات آزاد اندیش در منطقه و جهان، توسط میهمانان برنامه مرور خواهد شد.

«انداز جهان» به تهیه کنندگی حسام الدین مهاجری و اجرای دکتر مهدی شرافت؛ 31 خرداد ساعت 20:30 دقیقه به وقت تهران به طور زنده به روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز