مدیر سینما مگامال:

تا روشن نشدن تکلیف اکران ترجیح می‌دهیم سینما بسته بماند

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۴:۵۸:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۸۱۷۹
تا روشن نشدن تکلیف اکران ترجیح می‌دهیم سینما بسته بماند
مدیر سینما مگامال از عدم بازگشایی این سینما در روز یکم تیر خبر داد و دلیل آن را انصراف فیلم‌های پرفروش از اکران مطرح کرد.

محمد قنبری، مدیر سینما مگامال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: پس از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی 4 ماهه سینماها قرار بود که از اول تیر ماه سینماها فعالیت خود را دوباره آغاز کنند، برخی سینماها از امروز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند اما برخی دیگر ترجیح داده‌اند که با توجه به شرایط هنوز بسته باشند.

قنبری تصریح کرد: وقتی دو فیلم مهم «شنای پروانه» و «خوب، بد، جلف 2» از اکران انصراف داده‌اند و نمی‌توان به فروش دیگر فیلم‌ها چندان امیدوار بود طبیعی است برخی مدیران سینماها ترجیح دهند در این شرایط برای بازگشایی اقدام نکنند. سینما مگامال نیز هنوز تعطیل است و تا جایی که اطلاع دارم چند سینمای دیگر نیز اقدام به بازگشایی نکرده‌اند تا سازمان سینمایی تصمیم به اکران دو فیلم مناسب برای جایگزینی «شنای پروانه» و «خوب، بد، جلف 2» بگیرد.

او در پایان گفت: تا زمانی که تکلیف اکران روشن نشود و به جای این دو فیلم، دو فیلم مناسب دیگر تعیین نشود ما ترجیح می‌دهیم برای بازگشایی اقدامی نکنیم و انتظار ما این است که سازمان سینمایی نیز به زودی دو فیلم مناسب را برای اکران بر پرده نقره‌ای سینماها معرفی کند چرا که در این شرایط قطعاً با عدم استقبال مخاطبان روبرو خواهیم بود که برای سینماها نیز صرفه اقتصادی ندارد.

گفتنی است، سینماهای ایران از امروز یکم تیرماه پس از 4 ماه تعطیلی به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا فعالیت خود را آغاز کرده و چند روز پیش دو فیلم مهم «شنای پروانه» و «خوب بد جلف 2» که برای اکران نوروز در نظر گرفته شده بودند از اکران انصراف داده و در حال حاضر سینماها با چند فیلم قدیمی مثل «جهان با من برقص» اکران خود را آغاز کرده‌اند.

نظر شما