هم‌زمان با روز دختر ؛

اکران ، پرجایزه‌ترین فیلم مستند سال ۹۸!

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۳:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۹۲۵۲
اکران ، پرجایزه‌ترین فیلم مستند سال ۹۸!
آخرین ساخته سام کلانتری از چهارشنبه ، چهارم تیر‌ماه در کلیه سینماهای گروه «هنر و تجربه» اکران خواهد شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛محمد شکیبانیا یکی از تهیه کنندگان این اثر گفت:«در شرایط سخت امروز ریسک اکران فیلم‌مان را پذیرفتیم چون باور داریم حق مخاطبان سینما است که حال‌شان با دیدن فیلم‌ها خوب شود و فضایی پُر از مهربانی و امید را تجربه کنند. فیلم ما سرشار از باور و احترام به دختران سرزمین‌مان است مطمئن هستم مخاطب راضی سالن را ترک خواهد کرد. پیشنهاد می‌کنم مردان در کنار مادران و همسران‌شان به تماشای فیلم جایی برای فرشته‌ها نیست بنشینند.»

مخاطبان برای خرید بلیت می‌توانند به صورت حضوری یا با مراجعه به سایت «سینما تیکت»نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.»

«#جایی_برای_فرشته_‌ها_نیست»، پرجایزه‌ترین مستند سال ۹۸ بوده و علاوه بر دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم مستند جشنواره فجر، در جشنواره سینما حقیقت نیز ، عنوان چهار جایزه مهم این جشنواره از جمله «بهترین فیلم مستند از نگاه تماشاگران» و بهترین کارگردانی بخش بین‌الملل را به دست آورده است.

 

عوامل فیلم:

کارگردان: #سام_کلانتری

تدوینگر: #هایده_صفی‌_یارى، آهنگساز: #حبیب_خزایى‌_فر، مدیر‌فیلمبرداری: رضا‌تیموری، طراحی و ترکیب‌صدا: #انسیه‌_ملکی، صدابردار: شاهین پورداداشی، مدیر‌فنی پس‌تولید: اوژن سید اشرفی، مدیر‌تولید: محسن مرادی، مدیر رسانه: #فرنوش_آباء ، عکاس: حسن کمالی و طراح پوستر: مهدی آگاه‌منش.

#محمد_شکیبانیا و محسن‌شاه‌محمد‌میراب تهیه‌کنندگى این اثر را به عهده داشته اند. این فیلم محصول مشترک موسسه فرهنگی‌هنری تنجرین و مرکز‌گسترش سینمای مستند و تجربی است.

.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز