«هاشتاغ» شبکه العالم می پردازد؛

پهلو گرفتن ششمین کشتی ایران در ونزوئلا

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۵:۰۳:۱۶
کد خبر: ۱۰۱۹۲۶۴
پهلو گرفتن ششمین کشتی ایران در ونزوئلا
بازتاب خبر پهلو گرفتن ششمین کشتی ایران درونزوئلا در شبکه های اجتماعی جهان عرب در این برنامه از «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، ورود کشتی باری گلسان، متعلق به کشتیرانی ایران، حامل مواد غذایی در بندر لاگلوئرا به عنوان مهمترین هشتگ فضای مجازی دنیای عرب در این برنامه از «هاشتاغ» واکاوی خواهد شد.

در این برنامه بدان توجه داده می شود که این ششمین کشتی ایران است که بعد از 36 روز در این بندر به منظور افتتاح نخستین فروشگاه بزرگ ایران در ونزوئلا  پهلو گرفته است. 

همچنین تاکید خواهد شد که اصلی ترین هدف این ماموریت تداوم روابط دوستانه بین دو کشور است. 

مناقشات مصر و لیبی، هشتگ پر بازدید دیگری است که به آن نیز پرداخته خواهد شد.

گفته می شود شورای عالی حکومتی لیبی، تهدیدهای رئیس جمهور مصر درباره مداخله نظامی در لیبی را از سر ترس به خطر افتادن امنیت حکومت قاهره خوانده و هشدار داده است که مصر به سرنوشت مداخلاتش در یمن دچار خواهد شد. 

همچنین اشاره خواهد شد که شورای حکومتی لیبی، دعوت رئیس جمهور مصر برای سربازگیری و تسلیح قبایل لیبیایی را موجب تشدید فتنه و کشاندن لیبیایی‌ها به معرکه کشتار یکدیگر دانسته است. 

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای علا قاسمی، امشب 3 تیر ماه ساعت 23:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد

 

نظر شما