برنامه «هالیوود کات» در هیسپان تی وی گزارش می دهد؛

احساسات ضد ایرانی در هالیوود

۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۳:۵۷:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۹۳۳۸
احساسات ضد ایرانی در هالیوود
برنامه «هالیوود کات» (Hollywood Cut) از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی که به پشت پرده و حقایق پنهانی فیلم های هالیوودی اختصاص دارد، در این قسمت به احساسات ضد ایرانی در هالیوود خواهد پرداخت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این  برنامه به رویکرد خصمانه هالیوود به بحث ایران هراسی اشاره خواهد داشت.تمرکز اصلی این مباحث بر سریال های تلویزیونی ایران هراسانه خواهد بود. در هر قسمت یکی از موضوعات مهم و جاری در روابط ایران و غرب پرداخته خواهد شد و با ارائه نمونه های غیر واقعی سریال به آن  اشاره و بدین ترتیب واقعیت تحریف شده به بیننده عرضه خواهد شد ایران و ترورهای هسته ای ایران ، ایران و سرکوب و روابط ایران و آمریکا از جمله مواردی است که در این فیلم ها به آن پرداخته می شود.

 در موارد متعددی بحث ترور دانشمندان هسته ای در سریال های آمریکایی بصورت جسته گریخته مورد اشاره قرار می گیرد . اما شاید بتوان برجسته ترین آنها را بخشی از فیلم Rosewater  دانست. در این قسمت به طور خاص به فیلم Rosewater و مقایسه تحریفات این فیلم با حقایق اشاره خواهد شد. ماهیت واقعی بازداشت و سپس آزادی مازیار بهاری ، تحریف وقایع در کتاب وی و به تبع آن تحریف محتوای فیلم گلاب ، فرایند تولید فیلم ، شکست آن در گیشه و نهایتا نشانه شناسی های فیلم مورد اشاره قرار خواهد گرفت.

برنامه «هالیوود کات» محصول واحد برنامه های شبکه پرس تی وی است که به صورت زبان گردانی جمعه ساعت 14:30،20:30روی آنتن شبکه هیسپان تی وی می رود و شنبه ساعت5:30بازپخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز