در پرس تی وی؛

مروری بر مشابهت های قتل کم هزینه فلسطینیان توسط نیروهای اسرائیلی با قتل جرج فلوید

۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۳:۵۸:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۹۸۴۰
مروری بر مشابهت های قتل کم هزینه فلسطینیان توسط نیروهای اسرائیلی با قتل جرج فلوید
برنامه این هفته «پرونده های فلسطین» (Palestine Files) در شبکه پرس تی وی به بهانه شهادت یک نوجوان اوتیسمی فلسطینی و جنبش اعتراضی در پی آن به بررسی مشابهت های قتل کم هزینه فلسطینیان توسط نیروهای اسرائیلی با قتل جرج فلوید سیاهپوست در آمریکا می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، این برنامه به تهیه کنندگی حسین الشیماری با نگاهی به اعتراضات خیابانی فلسطینی ها نسبت به شهادت ایاد الحاق جوان فلسطینی به دست نیروهای رژیم صهیونیستی و همزمانی آن با اعتراضات ضد نژادپرستی در سراسر دنیا در پی قتل جورج فلوید جوان سیاهپوست آمریکایی توسط نیروی پلیس این کشور، خواسته های مردم معترض فلسطین را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

این برنامه ضمن مروری بر وضعیت حقوق بشر و نژادپرستی در فلسطین که نگرانی های زیادی درباره آن وجود دارد به واکاوی این واقعیت که چرا جان مردم فلسطین برای جهانیان بی ارزش است خواهد پرداخت.

در ادامه این برنامه با نگاهی به جنایات رژیم صهیونیستی طی ماه های اخیر و تشدید خشونت های سربازان این رژیم، تشابهات نژادپرستی در سیستم آمریکا و رژیم صهیونیستی مورد بحث و گفت و گو قرار گرفته و خشونت های نیروهای اشغالگر صهیونیستی علیه مردم فلسطین و خوی اشغالگری این رژیم که مصداق بارز نقض حقوق بشر محسوب می شود مورد نقد و تبادل نظر قرار می گیرد.

«پرونده های فلسطین» با اجرای وسام البحرانی جمعه 6 تیر ساعت 12:00 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه جمعه ساعت 00:03، شنبه ساعت 13:00 و 20:00، یکشنبه ساعت 04:00 ، دوشنبه ساعت 11:00 و 17:00 و سه شنبه ساعت 15:00 روی آنتن خواهد رفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز