مدیرعامل «به نشر» خبر داد؛

عرضه ۸۰ عنوان کتاب رضوی با تخفیف ۲۵ درصدی همزمان با دهه کرامت

۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۰:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۰۲۱۴
عرضه ۸۰ عنوان کتاب رضوی با تخفیف ۲۵ درصدی همزمان با دهه کرامت
مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: به منظور پاسداشت دهه کرامت از ۳ تا ۱۳تیرماه «نمایشگاه کتاب رضوی» بصورت مجازی و حقیقی برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، حسین سعیدی افزود: همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت رضا (ع) بیش از ۸۰ عنوان کتاب با موضوع رضوی در قالب «نمایشگاه کتاب رضوی» با تخفیف ویژه عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه تخفیف در نظر گرفته شده برای این عناوین ۲۵ درصد می‌باشد، ادامه داد: علاقمندان جهت تهیه کتاب می‌توانند از سه طریق اقدام کنند.

سعیدی مراجعه حضوری به ۲۰ شعبه فروشگاهی کتاب انتشارات آستان قدس رضوی در مشهد را مسیر نخست بهره برداری از «نمایشگاه کتاب رضوی» برشمرد و گفت: فروشگاه‌های ۲۰ گانه به نشر در اطراف حرم مطهر رضوی و سایر نقاط شهر مشهد آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است.

مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) راه دوم استفاده از این طرح را خرید نسخه الکترونیک کتاب از سایت www.taaghche.com عنوان کرد و در خصوص راه سوم گفت: خرید اینترنتی این ۸۰ عنوان اثر از سایت به نشر با تخفیف ۲۵ درصدی همراه با ارسال رایگان به همراه هدایای متبرک در این بازه زمانی امکان پذیر است.

سعیدی در خصوص برخی از عناوین مهم موجود در «نمایشگاه کتاب رضوی» گفت: کتاب‌های ارزشمند امام رضا (ع) و زندگی از مهدی غلامعلی، سیره علمی و عملی امام رضا (ع) از عباسعلی زارعی سبزواری، امام رضا (ع)، زندگی و اقتصاد از محمد حکیمی، مهارت‌های زندگی در سیره رضوی از محمد رضا شرفی، مجموعه آهوانه ها از سید محمد سادات اخوی، دعبل و زلفا از مظفر سالاری، ضمانت‌نامه آهو از رضا دبیری نژاد، شفایافتگان از حمید رضا سهیلی، امام رضا (ع) در آثار دانشمندان اهل سنت از محمدرضا عطایی، در سال‌های دور از حسن احمدی، نیایش‌های رضوی ازاکرم دهقان و زهرا صنوبری، رسم حضور از مسلم گریوانی، کبوترها و آهوها و با کبوترهای گنبد از سید احمد میرزاده، موقف و اوسنه گوهرشاد از سعید تشکری، ماه غریب من از مجید ملامحمدی، نشانه‌ها از ابراهیم حسن بیگی، راز آن بوی شگفت و بیدارم کن از فریبا کلهر و اعترافات غلامان از حمید رضا شاه آبادی از جمله آثار مهم این طرح است.

 

نظر شما