دنبال شرایطی هستم که بازنشسته شوم!

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۲۸:۱۳
کد خبر: ۱۰۲۰۶۸۹
دنبال شرایطی هستم که بازنشسته شوم!
شهین‌دخت نجف زاده بازیگر و گوینده پیشکسوت رادیو درباره فعالیت‌های خود در این روزها عنوان کرد: به دلیل وضعیت کرونا و مشکلاتی که با رادیو دارم با مدیرم صحبت کرده‌ام و قرار گذاشتم که ماهی یکبار برای کار به رادیو بروم. من ۳۵ سال است که با رادیو همکاری دارم و وضعیت استخدامی من از ۱۲ سال پیش مشخص شده است منتهی بعد از ۳۵ سال کار زمان بازنشستگی من است.

به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا؛شهین‌دخت نجف زاده بازیگر و گوینده پیشکسوت رادیو درباره فعالیت‌های خود در این روزها عنوان کرد: به دلیل وضعیت کرونا و مشکلاتی که با رادیو دارم با مدیرم صحبت کرده‌ام و قرار گذاشتم که ماهی یکبار برای کار به رادیو بروم. من ۳۵ سال است که با رادیو همکاری دارم و وضعیت استخدامی من از ۱۲ سال پیش مشخص شده است منتهی بعد از ۳۵ سال کار زمان بازنشستگی من است.

از آنجاکه کار هنر به ویژه بازیگری بازنشستگی ندارد و در هر سن و شرایطی به بازیگر نیاز است بعد از بازنشستگی نیز می‌توان همکاری با رادیو را ادامه داد. طبیعتا من نیز کارم را دوست دارم. همچنین در سنی که هستم، بهترین زمان بهره برداری از تجربه‌ها است و من نیز توان لازم را برای انتقال تجربه‌هایم دارم.

متاسفانه حقوق و دریافتی‌های ما مثل یک کارمند است در حالی که کار ما کار کارمندی نیست بنابراین من به دنبال شرایطی هستم که بتوانم خودم را بازنشسته بکنم و بعد به صورت قراردادی یا هر شکل دیگری فعالیت خود را ادامه بدهم.

 

صبا //

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز