در پرس تی وی ببینید؛

نقدی بر کتاب بولتون و بحران ریاست جمهوری ترامپ

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۵۱:۵۲
کد خبر: ۱۰۲۰۸۹۶
نقدی بر کتاب بولتون و بحران ریاست جمهوری ترامپ
مروری بر ویژگی های شخصیتی دونالد ترامپ که در کتاب جان بولتون به آن اشاره شده در برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی صورت می گیرد.

 به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی با نگاهی به مسائل مطرح شده در کتاب جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا علیه دونالد ترامپ به واکاوی واکنش ها در خصوص مسائل مطرح شده در این کتاب و سوابق جان بولتون و دیدگاه های وی در خصوص موضوعات مختلف می پردازد.

این برنامه در ادامه ضمن بررسی پیامدهای انتشار کتاب جان بولتون بر انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در آمریکا و مروری بر کمپین انتخاباتی ترامپ برای انتخابات ماه نوامبر، ابراز امیدواری بولتون درخصوص شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آینده و نتایج نتایج نظرسنجی ها در آمریکا درخصوص پیروز انتخابات ریاست جمهوری در این کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار می دهد.

در بخش دوم این برنامه، موضوع افزایش تنش ها میان آمریکا و چین مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

در این بخش ضمن اشاره به سیاست های ترامپ نسبت به چین و تجارت با این کشور طی سال های اخیر محورهایی همچون نقش چین در اقتصاد آمریکا، اختلافات میان آمریکا و چین بر سر پرونده هنگ کنگ و تایوان و اقدامات احتمالی ترامپ در صورت تشدید تنش ها با چین مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

«ما مردم» شنبه 7 تیر ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:03 بامداد، 08:00 و 19:00 و سه شنبه ساعت 04:00 روی آنتن خواهد رفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز