اولین نمایش «گورکن» در جشنواره‌ فیلم شانگهای چین

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۰:۴۷:۱۴
کد خبر: ۱۰۲۱۸۳۹
اولین نمایش «گورکن» در جشنواره‌ فیلم شانگهای چین
جشنواره شانگهای چین یکی از جشنواره‌های الف دنیا است که در سال ۱۹۹۳ در کشور چین تاسیس شده است و تاکنون سینماگرانی همچون امیر کاستاریتسا، لوک بسون، الیور استون، دنی بویل، وونگ کار وای و نوری بیلگه جیلان ریاست هیات داوران آن‌ را بر عهده داشته‌اند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛جشنواره شانگهای چین یکی از جشنواره‌های الف دنیا است که در سال ۱۹۹۳ در کشور چین تاسیس شده است و تاکنون سینماگرانی همچون امیر کاستاریتسا، لوک بسون، الیور استون، دنی بویل، وونگ کار وای و نوری بیلگه جیلان ریاست هیات داوران آن‌ را بر عهده داشته‌اند.

فیلم سینمایی «گورکن» به کارگردانی کاظم ملایی و تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان در اولین نمایش جهانی و حضور بین‌المللی خود به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش استعدادهای جدید آسیایی بیست و سومین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم شانگهای چین به نمایش درمی‌آید.

ویشکا آسایش، حسن معجونی، مهراوه شریفی‌نیا، بهنوش بختیاری، رضا بهبودی، مهدی حسینی نیا، سیاوش چراغی پور، محمود نظرعلیان، حمیدرضا محمدی، محمدامین اسدی، یدالله شادمانی، ندا دهشیری و گوهر خیراندیش از جمله بازیگران فیلم «گورکن» به شمار می‌آیند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز