اخبار مهم امروز گروه فرهنگ و هنر برنا

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۰۰:۱۳
کد خبر: ۱۰۲۲۶۷۷
اخبار مهم امروز گروه فرهنگ و هنر برنا
اخبار مهم امروز گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در تاریخ دهم تیرماه به این شرح است.

تصویب ساخت سریال حضرت معصومه

جلسه مجمع نمایندگان استان قم با علی عسگری رییس سازمان صدا و سیما، جواد افشار و مجتبی امینی درباره ساخت سریال حضرت معصومه (س) برگزار شد.

 

رامبدجوان برای نمایش خانگی سریال می سازد/پنج خواننده مطرح کشور بازیگران اصلی سریال

رامبد جوان در تازه ترین فعالیت هنری اش قرار است اولین سریال ویژه نمایش خانگی خود را جلوی دوربین ببرد؛این سریال با دریافت موافقت اصولی در مرحله نگارش قرار دارد

تغییر تاکتیک، رمز موفقیت تلویزیون/ تلویزیون سریال بسازد یا نسازد؟/ کدام جنس سریال در تلویزیون موفق می‌شود؟

تلویزیون امروز می‌تواند حجم سریال‌سازی را به حداقل رسانده و به جای نگاه کمّی به کیفیت آثار نمایشی توجه کند.

بهزاد عبدی موسیقی «نفوذ» را می‌سازد/ پایان تصویربرداری سریال

تصویربرداری سکانس‌های باقی مانده سریال «نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری به پایان رسید و مراحل فنی مجموعه در حال انجام است.

خبرگزاری برنا بررسی می‌کند، سواد رسانه‌ای (بخش نخست )

ایمن‌شدن کامل مقابل تأثیرات فضای‌مجازی بیهوده‌ است/ محتوای فضای مجازی علامت سوال بزرگ فرهنگ اصیل ایرانی/ بی‌سوادی رسانه‌ای در جیب خانواده ایرانی

پیوند افکار عمومی با رسانه‌ها پیوندی دیرینه است. رسانه‌ها هم به افکار عمومی شکل‌ می‌دهند و هم آن را بیان‌ می‌کنند بنابراین عجیب نیست که با رشد و توسعه رسانه‌ها در دوره جدید شاهد تأثیر عمیق‌تر و گسترده‌تر آنها بر افکار عمومی باشیم.

کامیار اسماعیلی:

موفقیت «عصر جدید» ربطی به عوامل تولید آن ندارد/ اسپانسر محور بودن تلویزیون برنامه‌ها را به سمت سخیف بودن و کازینو شدن برده است

کامیار اسماعیلی معتقد است برنامه‌های بسیاری در تلویزیون هستند که کاملاً از برنامه‌های خارجی کپی‌برداری شده‌اند و موفقیت آثاری مثل «عصر جدید» مربوط به خلاقیت و آزمون و خطای گروه‌های خارجی می‌شود که پیش‌تر این برنامه را در کشور خود ساخته‌ و روی آنتن برده‌اند.

علی ملاقلی‌پور:

«کتونی زرنگی» گوشت قربانی دعوای مدیران سیما/ برای به زمین زدن سریال به ریاست سازمان صداوسیما هم دروغ گفته‌اند/ برخی از پخش «کتونی زرنگی» در تلویزیون می‌ترسند

علی ملاقلی‌پور معتقد است مشکلات و حواشی ایجاد شده در تلویزیون نشأت گرفته از فضایی خارج از صداوسیماست و با اشاره به اظهارات معاونت سیما مبنی بر اینکه توقیف «کتونی زرنگی» هیچ ارتباطی با اظهارات کارگردانش در فضای مجازی ندارد تأکید دارد ماجرای توقیف این سریال بسیار پیچیده و ریشه‌اش در اختلاف و دعواهای مدیران سیما است.

موافقت شورای ساخت با سه فیلمنامه

شورای صدور پروانه نمایش آثار غیر سینمایی با عرضه یک عنوان داستانی بلند،یک عنوان مستند بلند و دو عنوان مجموعه مستند و ترکیبی موافقت کرد.

آیا برنامه شهاب حسینی از تلویزیون پخش می‌شود؟

با منتشر شدن خبر بازگشت شهاب حسینی به عدصه اجرا پرسش بسیاری از سوی هواداران این بازیگر مطرح شد که این برنامه مربوط به کدام شبکه و رسانه است.

در برنامه "شکلات تلخ" شبکه پنج ببینید؛

اتباع افغانستانی چگونه وارد ایران می‌شوند؟/ دستمزد کودکان افغانستانی چگونه محاسبه می‌شود؟

برنامه سه‌شنبه "شکلات تلخ" به موضوع کودکان کار افغانستانی و نحوه فعالیت اتباع بر سر چهارراه‌ها و ... می‌پردازد.

 

نسخه فیزیکی «آقازاده» ۲۴ ساعته تمام شد!/دی وی دی دوباره جان خواهد گرفت!

مجید محسنی مدیرعامل هنر اول گفت: به خاطر استقبال زیاد از «آقازاده» در حالیکه ما روز شنبه این سریال را توزیع کردیم، یکشنبه شب محصول اکثر جایگاه های ما به اتمام رسیده بود، از آن رو بلافاصله به تولید و توزیع مجدد سریال در بازار اقدام کردیم.

متفاوت ترین مهمانان مهران مدیری در این هفته/ببینید

مهمانان این هفته برنامه «دورهمی» مشخص شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز