نرگس آبیار و سمیرا مخملباف، اعضای جدید آکادمی اسکار

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۸:۵۶:۴۶
کد خبر: ۱۰۲۲۸۹۸
نرگس آبیار و سمیرا مخملباف، اعضای جدید آکادمی اسکار
آکادمی علوم و هنرهای سینمایی (اسکار) لیست جدید اعضای خود را اعلام کرد که در این لیست نام نرگس آبیار سازنده «شیار ۱۴۳» و «شبی که ماه کامل شد» و سمیرا مخملباف سازنده «۵ عصر» و «تخته سیاه» به عنوان اعضای جدید آکادمی اسکار عنوان شده است

به گزارش گروه روی خط رسانه ها خبرگزاری برنا ؛ پیش آکادمی علوم و هنرهای سینمایی (اسکار) لیست جدید اعضای خود را اعلام کرد که در این لیست نام نرگس آبیار سازنده «شیار ۱۴۳» و «شبی که ماه کامل شد» و سمیرا مخملباف سازنده «۵ عصر» و «تخته سیاه» به عنوان اعضای جدید آکادمی اسکار عنوان شده است.

همچنین ستار اورکی، آهنگساز «فروشنده» و «جدایی نادر از سیمین» و علی عباسی، کارگردان ایرانی مقیم دانمارک نیز در این لیست حضور دارند.

برندگان مراسم اسکار با رای بیش از ۶ هزار عضوی که از سینماگران سرتاسر جهان دارد فوریه هر سال برگزار می‌شود که اسکار ۲۰۲۱ به علت کرونا با ۲ ماه تاخیر برگزار خواهد شد.

اصغر فرهادی، گلشیفته فراهانی، لیلا حاتمی، رخشان بنی‌اعتماد، هایده صفی‌یاری، حسین جعفریان، فرنوش صمدی، محمد رسول‌اف، بهمن قبادی، علی عسگری، رضا دلپاک و… تعدادی چند از اعضای ایرانی اسکار هستند که طی سال‌های گذشته وارد آکادمی شدند

 

پارسینما//

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز