پخش مهمات برای "آزادی سوسنگرد"

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۲:۰۰:۱۵
کد خبر: ۱۰۲۳۰۶۹
پخش مهمات برای آزادی سوسنگرد
سردار فتح الله جعفری از فرماندهان سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، از عملیات آزادی سازی شهر سوسنگرد در سال 59 می گوید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، در برنامه این هفته مهمات که امروز ساعت 52 : 17 دقیقه پخش می شود، سردار جعفری از فرماندهان سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، درباره  ۲۰۰ رزمنده ای می گوید که در سال 59 با مقاومت دربرابر تانکهای عراقی مانع سقوط سوسنگرد شدند.

معرفی بیشترسرباز شهید"یوسف حیدری" از گردان 743 لشگر ذوالفقار که در سال 67 با بستن نارنجک به  کمرش ، تانک را متوقف و از محاصره رزمندگان  جلوگیری کرد، از دیگر بخش های برنامه مهمات است. 

در این برنامه همچنین بینندگان با 10 خلبان قهرمان نیروی هوایی ایران در 8 سال دفاع مقدس آشنا می شوند. 

مجله تصویری «مهمات» به کارگردانی سید صادق شهربانویی سعی دارد با شیوه ای نو و نگاهی تحلیلی دفاع مقدس مردم ایران را از جنبه های سیاسی، اقتصادی  و فرهنگی به نسل چهارم انقلاب معرفی کند. 

این برنامه که با اجرای آقایان صمدی، زین العابدین، تقی پور، شهبازی و سید هادی موسوی تقدیم بینندگان می شود دارای بخش های متعددی است که بررسی عملیات های مهم، روایت مهمان، معرفی ، شهدای خاص ، پدیدار شناسی فرهنگی، قصه خوانی ،ناشنیده ها، تصاویری از پشت جبهه و تاپ 10 از جمله این بخش ها است.

مجموعه برنامه مهمات کاری از گروه تلویزیونی بسیج صداوسیماست  که با تهیه کنندگی سید احمد موسوی  در 26 قسمت 55 دقیقه ای ساخته شده است و چهارشنبه ها ساعت 45 : 17 از شبکه یک پخش می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز