گفتگوی هفته :

از بازی بازیگران اینستاگرامی در پروژه‌هایم استفاده می‌کنم!/ به فضای مجازی به چشم یک فرصت استعداد یابی نگاه کنیم

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۹:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۳۰۹۴
از بازی بازیگران اینستاگرامی در پروژه‌هایم استفاده می‌کنم!/ به فضای مجازی به چشم یک فرصت استعداد یابی نگاه کنیم
مسعود ده‌نمکی، کارگردان سینما و تلویزیون، درباره حضور شاخ‌های اینستاگرام در سریال‌ها و پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی گفت: راه‌های کشف استعداد بسیار متفاوت است و این تقلیدهایی که در فضای مجازی صورت می‌گیرد یک مدل استعدادیابی محسوب می‌شود.

مسعود ده‌نمکی کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛درباره  حضور شاخ های اینستا گرام در سریال ها و پروژه های سینمایی و تلویزیونی گفت:راه های کشف استعداد بسیار متفاوت است و این تقلید هایی که در فضای مجازی صورت می گیرد یک مدل استعداد یابی محسوب میشود ،در مورد اینکه کارگردان ها چطوری با این موضوع برخورد می کنند رویکرد های متفاوتی وجود دارد.

وی ادامه داد: وقتی فرد علاقه‌مند به دفتر فیلم سازی هم مراجعه می‌کند از او می خواهند که در یک موقعیت خاص قرار بگیرد حالا خود فرد علاقه‌مند این  موقعیت را فراهم می‌کند و با انتشار فیلمی که بازی کرده توانایی‌هایش  را به نمایش می‌گذارد.

ده‌نمکی افزود: نمی‌دانم این کار ساز و کار و اصولی خاصی دارد یا ندارد و یا اصلا می‌شود در چارچوب و اصول آن را مورد نقد و ارزیابی قرار داد اما در هر حال یکی از ظرفیت‌های فضای مجازی همین نمایش توانمندی افراد در تقلید است.

کارگردان اخراجی ها گفت: به نظر من استعداد یابی دراین فضا اینستاگرام  یکی از دستاوردهای فضای مجازی است. 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار برنا درباره حضور بازیگران دابسمش کار در پروژه های سینمایی و تلویزیونی ادامه داد :بله  با این حضور موافقم. کسی که استعداد دارد و خودش به توانمندی هایش واقف است بدون ترس و استرس از خودش فیلم منتشر می کند که این بازی تقلید از یک بازی مشهور است این آدم باید دیده بشود. و اگر کارش قابل استفاده بود اشکالات کارش بر طرف بشود.حالا من نمی‌دانم که این افراد پول می‌دهند یا پول می گیرند تا در پروژه های سینمایی و تلویزیونی حضور داشته باشند .

ده‌نمکی تصریح کرد: به نظر من هر استعدادی اگر شناخته شود باید در مسیر درستش هدایت شود.

این کارگردان مطرح سینما و تلویزیون گفت: بازیگری فقط استعداد نیست، علم هم هست اگر این دو بال را کسی بتواند با هم کسب کند و شانس و قسمت حضور در یک کار و پروژه سینمایی را پیدا کند قطعا موفق می‌شود.

ده نمکی افزود :به نظر من اگر ساخت و انتشار این دابسمش ها یک چتر چوب و اصول داشته باشد می تواند به جوان های علاقه مند برای ورود به عرصه بازیگری کمک کند .

وی ادامه داد: به نظر من صنف بازیگران شاید بتوانند برای ساخت درست و اصولی دابسمش برای علاقه مندان به بازیگری چارچوب اصولی تدوین کنند .تا  استعداد ها را به نوعی هدایت کند به سمت آموزشگاه ها و از آنجا  این استعداد کشف شده  به حوزه تولید معرفی شود .

این کارگردان در پاسخ به این سوال که آیا در صورت مشاهده یکی از دابسمش‌ها و رضایت از بازی بازیگر دابسمش امکان دارد برای بازی در یکی از کارهای خودتان از این فرد دعوت کنید اظهار داشت: اگر نقشی داشته باشم که بدانم فرد مورد نظر می توان از پس آن بر بیاد حتما از او برای اجرای نقش دعوت می کنم چراکه نه؟!

وی درباره آخرین فعالیت سینمایی‌اش گفت: در حال حاضر در حال انجام کارهای سریال «دادستان» هستم که اطلاعات این سریال را می‌توانید از تهیه کننده سوال بپرسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز