به روایت پرس تی وی؛

بی کفایتی بولسونارو در مقابله با کرونا

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۳:۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۳۲۷۲
بی کفایتی بولسونارو در مقابله با کرونا
بی کفایتی بولسونارو رییس جمهوری برزیل در مقابله با کرونا و عدم توانایی وی برای حل مسایل اقتصادی این کشور در برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide)در شبکه پرس تی وی مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

 

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی کاوه تقوایی با مروری بر اقتصاد رو به افول کشور  در دوران ریاست جمهوری بولسونارو، علل بروز شرایط نامساعد اقتصادی برای این کشور را مورد واکاوی قرار می دهد.

این برنامه با مروری بر بحران هایی که بولسونارو این روزها با آنها دست و پنجه نرم می کند به شیوع گسترده ویروس کرونا در برزیل و تاثیر مخرب آن بر اقتصاد این کشور اشاره کرده و به گفت و گو درخصوص تشابه سیاست های ترامپ و بولسونارو و تنزل جایگاه برزیل در مجموعه بریکس به دلیل ناتوانی در مقابله با کرونا می پردازد.

در این برنامه ضمن اشاره به تبدیل برزیل به یکی از کانون های اصلی شیوع ویروس کرونا، عملکرد نامناسب این کشور در مقابله با این ویروس، اعتراضات و تنش میان مخالفان و حامیان دولت بولسونارو در برزیل و بحران کمبود مواد غذایی در هفته های اخیر در این کشور مورد بحث و گفت و گو قرار خواهد گرفت.

«شکاف اقتصادی» ساعت 01:00 بامداد جمعه 13 تیر از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 00:03 بامداد، یکشنبه ساعت 08:00 و 19:00 و دوشنبه ساعت 11:00 روی آنتن خواهد رفت.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز