از نگاه در پرس تی وی؛

مجازات گروهی برای بازداشت فلسطینی ها در اسرائیل و پیامدهای آن

۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۰۱:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۳۲۸۰
مجازات گروهی برای بازداشت فلسطینی ها در اسرائیل و پیامدهای آن
بحث و بررسی درخصوص مجازات گروهی به عنوان سیاست مورد استفاده اسرائیل برای بازداشت فلسطینی ها در برنامه این هفته «پرونده های فلسطین» (palestie files) در شبکه پرس تی وی انجام می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه با اشاره به انجام 1850 بازداشت توسط نیروهای رژیم صهیونیستی در سال 2020 در قالب مجازات جمعی به واکاوی سیاست های اسرائیل مبنی بر بازداشت فلسطینی ها و مجازات آن ها طی ماه های اخیر پرداخته و شرایط نامساعد نگهداری آنها را در زندان هایی که آلوده به ویروس کرونا شده است ، مورد بررسی قرار می دهد.

در این برنامه ضمن اشاره به نگرانی های بین المللی درخصوص افزایش روزافزون تعداد بازداشتی ها در فلسطین، وضعیت فلسطینی ها در زندان های رژیم صهیونیستی، شکنجه جسمی، سوءاستفاده و آزار روحی آنها و وضعیت نگهداری زنان در زندان های اسرائیل و نگرانی ها پیرامون سلامت آنها مورد نقد و تبادل نظر قرار می گیرد.

در این برنامه همچنین ضمن مروری بر وضعیت شیوع کرونا در میان فلسطینی ها و زندان های رژیم صهیونیستی، گفت و گو در مورد عدم رعایت اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیر از ابتلا به ویروس کرونا در زندان های اسرائیل و تاثیر سیاست بازداشت رژیم صهیونیستی بر مقاومت مردم فلسطین صورت خواهد گرفت.

«پرونده های فلسطین» با اجرای وسام البحرانی و تهیه کنندگی حسین الشیماری جمعه 13 تیر ساعت 12:00 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه جمعه ساعت 00:03، شنبه ساعت 13:00 و 20:00، یکشنبه ساعت 04:00 ، دوشنبه ساعت 11:00 و 17:00 و سه شنبه ساعت 15:00 روی آنتن خواهد رفت.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز