ویژه برنامه به مناسبت میلاد امام هشتم(ع)

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۱:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۳۳۱۱
ویژه برنامه به مناسبت میلاد امام هشتم(ع)
ویژه برنامه ولادت امام رضا علیه السلام، تحت عنوان «ابر کرم»، شادی میلاد آن حضرت را به خانه های اردو زبانان مخاطب شبکه جهانی سحر می برد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، کانال اردوی شبکه جهانی سحر، مراسم جشن میلاد مبارک هشتمین اختر تباناک آسمان ولایت را در ویژه برنامه ای با عنوان «ابر کرم» در سه شب متوالی به طور زنده با آیتم های مختلف و شاد، برای اردو زبانان شبه قاره هند پخش خواهد کرد. 

مولودی خوانی، نریشن، پخش کلیپ  و گزارش از مراسم مولد خانی آن حضرت، حضور میهمانان و کارشناسانی از هند و پاکستان، مصاحبه با اردو زبانان هند و پاکستان، از بخش های مختلف این برنامه است که از صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی به طور زنده، پخش خواهد شد. 

 کارشناسان نیز در سخنانی با محوریت وحدت اسلامی به تشریح سیره حضرت رسول اکرم و خاندان مطهر ایشان خواهد پرداخت. 

در ادامه گزارش هایی از گفت و گو با زائرین اهل سنت از شبه قاره پخش خواهد شد که ضمن تاکید بر ارادتشان به امام مهربانی ها، از کرامات آن حضرت خواهند گفت.

در بخش هایی از این برنامه نیز سخنان علمای تراز اول اهل تسنن شبه قاره در خصوص لزوم احترام به حضرت رسول اکرم(ص)  و خاندان معظم ایشان و اهمیت لزوم وحدت اهل تسنن و تشیع در عصر حاضر پخش خواهد شد. 

ویژه برنامه «ابر کرم» به تهیه کنندگی سید حسام مهاجری و اجرای سید باقر رضا کاظمی، روزهای 12 و 13 تیر ماه ساعت 18 به وقت تهران به طور زنده تقدیم بینندگان خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز