«شیشه دارو»ی هیسپان تی وی روایت می کند؛

تحریم های آمریکا علیه ملوانان ایرانی

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۳:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۴۳۳۲
تحریم های آمریکا علیه ملوانان ایرانی
این قسمت از برنامه «شیشه دارو» (El Frasco) از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی، به بررسی واکنش ترامپ به ارسال کمک های ایران به ونزوئلا می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «شیشه دارو» که با زبان طنز به مسائل جدی سیاسی و بین المللی اختصاص دارد، در این برنامه به بررسی واکنش ترامپ به ارسال کمک های ایران به ونزوئلا می پردازد.

در این برنامه می بینیم که با افزایش شمار بیماران ناشی از کرونا ویروس در ایالات متحده، ترامپ عصبانیت خود در خصوص حمل بنزین از ایران به ونزوئلا از طریق تحریم کردن ملوانان این کشتی ها نشان می دهد. اقدامی که خلاف قوانین بین المللی است و باری دیگر ایالات متحده را به عنوان نوعی کابوی نشان می دهد.

همچنین در این برنامه به دیدگاه های تحلیلگران نیز در خصوص کمک های ایران به ونزوئلا و واکنش دونالد ترامپ نسبت به این مساله پرداخته می شود.

در «شیشه دارو» هیسپان تی وی می بینیم که جامعه بین المللی هیچ گونه واکنشی را نسبت به اقدامات غیرقانونی دولت آمریکا از قبیل تحریم های یکجانبه علیه کشورهای مختلف و همچنین حمایت از تصمیم رژیم صهیونیستی برای الحاق بخش هایی از کرانه باختری و دره رود اردن به مناطق اشغالی نشان نمی دهند.

برنامه «شیشه دارو» به تهیه کنندگی خاویر سلیمان و با اجرای ماریانو سلمان یکشنبه ها 05:30 روی آنتن هیسپان تی وی می رود. تکرار این برنامه 14 همان روز و دوشنبه ساعت 01:30 بامداد به روی آنتن هیسپان تی وی خواهد رفت.

 

 

نظر شما