خشایار راد:

سیروس گرجستانی هیچ وقت خودش را برای کسی نگرفت/ او به معنای واقعی کلمه یک بازیگر خاکی و لوطی بود!

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۶:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۴۴۱۴
سیروس گرجستانی هیچ وقت خودش را برای کسی نگرفت/ او به معنای واقعی کلمه یک بازیگر خاکی و لوطی بود!
بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون که در چندین کار تلویزیونی با مرحوم «سیروس گرجستانی» همبازی بود از روحیه بالا و انرژی مضاعف این بازیگر در پروژه‌های فیلمبرداری گفت.

خشایار راد در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در واکنش به خبر درگذشت «سیروس گرجستانی» گفت: مرحوم گرجستانی سر کارها روحیه بی‌نظیری داشت و شاد بود و این روحیه خوب را علاوه بر همبازی‌هایش به همه عوامل پشت صحنه انتقال می‌داد.

وی با اعلام اینکه مرحوم گرجستانی یک هنرمند به معنای واقعی کلمه مردمی بود افزود: سیروس گرجستانی هیچ وقت خودش را برای کسی نگرفت.

وی ادامه داد: سیروس بسیار روابط عمومی بالایی داشت. با همه عوامل پشت صحنه ارتباط صمیمانه برقرار می کرد و گاهی درد دل‌های عوامل را گوش می‌داد.

خشایار راد که در پروژه‌های موفقی چون «متهم گریخت» و «خوش‌نشین‌ها» با مرحوم گرجستانی همبازی بود گفت: بی‌ریایی سیروس گرجستانی برای من خیلی قابل تحسین بود، هیچ وقت ندیدم برای عقب افتادن دست مزد یا دیر آمدن سرویس عصبانی شود و به اصطلاح رو ترش کند. همیشه با طنازی و حاضر جوابی خاصی که مخصوص خودش بود فضای کار را به سمت شوخی و خنده می برد و معتقد بود عوامل یک پروژه شبیه یک خانواده باید در کنار هم شاد باشند.

وی در ادامه بی حاشیه بودن مرحوم سیروس گرجستانی را یکی از بارزترین ویژگی‌های زندگی شخصی و حرفه‌ای این بازیگر فقید برشمرد و تصریح کرد: با وجود اینترنت و استفاده همه‌گیر از فضای مجازی همه بازیگران حتی من که اصلا خودم را بازیگر نمی‌دانم خواسته یا ناخواسته درگیر حواشی فضای مجازی می‌شویم که این اتفاق گاهی خوب است گاهی هم تبعات منفی دارد و باعث مزاحمت و اعصاب خردی می‌شود اما برایم جالب بوده و هست که طی این سال ها و با توجه به اینکه «سیروس» پای ثابت سریال های نوروزی و ماه رمضان بود که اتفاقا سریال های قوی و دیدنی هم محسوب می‌شوند هیچ وقت دچار حاشیه نشد.  این ویژگی خیلی خوب بود باید از نزدیک در جریان کار در یک پروژه سنگین تلویزیونی باشید تا متوجه بشوید این دور بودن از حاشیه چقدر آرامش بخش است هم برای خود بازیگر هم برای تیمی که با او همبازی است.

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه سیروس گرجستانی یک مرد «مردم گرا» بود اظهار داشت: سیروس گرجستانی یک هنرمند دوست داشتنی و لوطی مسلک بود که جای خالی‌اش در بین هنرمندان همواره خالی خواهد ماند./2

نظر شما
پرونده ویژه