در «من طهران» شبکه العالم؛

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران گزارش می دهد

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۳:۰۸:۰۷
کد خبر: ۱۰۲۴۸۳۴
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران گزارش می دهد
سرهنگ مجید کریمی؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مهیمان برنامه «من طهران» شبکه العالم، گزارشی از روند مبارزه علیه قاچاق مواد مخدر ارائه می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مبارزه با مواد مخدر، همواره از مسائل مهم و جدی در سطح بین المللی بوده و از جنبه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فیزیولوژیک بدان توجه می شود. در ایران به دلیل همجواری با کشورهای تولید کننده این مواد، مسئله مواد مخدر ابعاد گسترده تری داشته و به دلیل موقعیت استراتژیک ایران که از گذشته پلی میان شرق و غرب بوده، مسئله مبارزه با آن حائز اهمیت فراوان است. از این رو شبکه العالم در برنامه «من طهران» با سرهنگ مجید کریمی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر به گفت و گو می نشیند. 

سرهنگ کریمی از اعمال تحریم های دوسال گذشته آمریکا بر ضد ایران و تاثیرگذاری و فشار آن بر مبارزه علیه مواد مخدر خواهد گفت. 

او همچنین  پیشرفت هایی را که در این زمینه با فعالیت شرکت های دانش بنیان صورت گرفته تشریح خواهد کرد.

سرهنگ کریمی همچنین  توضیح خواهد داد که چگونه از زمان اشغال افغانستان توسط آمریکا ، کشت مواد مخدر سالیانه در این کشور  10 هزار تن شده و تولید آن نیز افزایش 35 درصدی داشته است. 

او تشریح خواهد کرد که چرا علی رغم اینکه آمریکایی ها از وجود مزارع کشت خشخاش مطلع هستند ولی در خصوص نابودی آن هیچگونه اقدام عملی نمی کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر  همچنین این موضوع را که آمریکا نیت واقعی برای مبارزه با مواد مخدر نداشته است و اگر ایران مبارزه با آن را حتی به مدت یک هفته متوقف کند، اروپا در مواد مخدر غرق خواهد شد، بررسی خواهد کرد. 

وی همچنین آماری تکان دهنده از 3800 شهید و 12500 جانباز در راه مبارزه با مواد مخدر خبر خواهد داد. 

 من طهران» به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی فولادیان و اجرای سمیر شوهانی، امشب 15تیرماه ساعت 21 به وقت تهران، از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز