در برنامه به خانه بر می‌گردیم؛

"چگونه کتاب بخوانیم"!

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۰۴:۲۱
کد خبر: ۱۰۲۴۸۹۹
چگونه کتاب بخوانیم!
برنامه "به خانه بر می‌گردیم" از امروز ( یکشنبه 15 تیرماه) ساعت 17 به مدت یک هفته، کتاب " چگونه کتاب بخوانیم" را به بینندگان معرفی و قسمت‌هایی از این کتاب را در طول هفته برای مخاطبان خود قرائت می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛«چگونه کتاب بخوانیم» نوشته مارتیمر جی آدلر و چارلز لینکلن ون دورن  و ترجمه محمد صراف تهرانی است که یکی از کتاب‌های آموزشی و کلاسیک جهان است که راه‌های مختلف خواندن و مطالعه صحیح را به طور کامل و جامع  توضیح داده است.

نویسندگان این کتاب مخاطبِ خود را افرادِ بی‌علاقه به کتاب و کتابخوانی در نظر نگرفته‌اند. بلکه خواننده‌  خود را کسی فرض کرده‌اند که اهل کتاب و کتابخوانی است و هیچ مشکلی با خواندن و زیاد خواندن ندارد؛ اما می‌خواهد هنگام خواندن، توشه‌  بیشتر و بهتری بگیرد و دستاوردهای بیشتر و عمیق‌تری از مطالعه‌ کتاب، برایش حاصل شود.

برنامه "به خانه بر می گردیم" با رویکرد معرفی کتاب و فرهنگسازی و همینطور افزایش سرانه مطالعه در کشور هر هفته کتابی را به بینندگان خود معرفی می‌کند. 

این برنامه  کاری است از گروه کودک و خانواده شبکه پنج سیما که با قدمتی بیش از دو دهه هر روز عصر میهمان خانه‌های مردم می‌شود و عنوان پربیننده ترین برنامه خانوادگی سیما را داراست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز