حجت نظری: کاری نکنیم سنگین‌تریم/ جوادی یگانه: در بحث کودکان کار مافیا نداریم

عضو شورای شهر و معاون فرهنگی شهرداری تهران مهمانان شکلات تلخ

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۵:۴۱:۴۸
کد خبر: ۱۰۲۵۵۲۹
عضو شورای شهر و معاون فرهنگی شهرداری تهران مهمانان شکلات تلخ
برنامه شکلات تلخ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مجتبی احمدی، روزهای شنبه و سه شنبه ساعت 13:30 و روزهای یکشنبه و چهارشنبه حوالی 00:30 بامداد روی آنتن شبکه 5 سیما می‌رود.

به گزارش خبرنگار  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه شکلات تلخ با محوریت آسیب‌های اجتماعی این بار به سراغ حجت نظری، عضو شورای شهر اسلامی  شهر تهران و دکتر محمد جوادی یگانه، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران رفته تا بحث کودکان کار را از مواضع شهرداری و شورای شهر بررسی کند.

مجتبی احمدی کارگردان این برنامه مستندمحور گروه اجتماعی شبکه پنج سیما می‌گوید در برنامه روز سه‌شنبه قرار است داستان زندگی کودکان کار را از منظری متفاوت با همیشه همراه با مسئولین و مدیران مرتبط با مدیریت شهری دنبال کنیم و با هدف بررسی چرایی حضور کودکان در سطح شهر به آسیب‌های مرتبط با این معضل روز کلان‌شهرها بپردازیم.

احمدی افزود: قرار است بعد از نمایندگان مجلس؛ مسئولین سازمان بهزیستی، روانشناسان و جامعه‌شناسان اجتماعی و حتی دیوان عدالت اداری کشور حالا موضوع کودکان کار را با نگاهی متخصص در حوزه زندگی شهری بررسی کنیم و به همین دلیل با حجت نظری و محمد جوادی یگانه، عضو شورای شهر و معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران به گپ و گفت نشسته‌ایم.

تهیه‌کننده برنامه شکلات تلخ  در پایان گفت: در این برنامه نیز با نگاهی مستند زندگی برخی از کودکان کار را در  قالب روایت در شهر به تصویر کشیده‌ایم که با توجه به عدم مجوز برای نمایش چهره بچه‌های کار داستان زندگی آنان را توسط  بازیگر کودک بازسازی و  به نمایش درخواهیم آورد.

این برنامه تلویزیونی با محوریت آسیب‌های اجتماعی، کودکان کار و خیابان، زباله‌گردها، ازدواج، طلاق، اعتیاد، مهاجرت، خشونت و... در گروه اجتماعی شبکه پنج سیما تولید می‌گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز