«عکس‌های تکان دهنده» از قاب هیسپان تی وی:

یک عکس تکان‌دهنده از دستگیری فرمانده سابق پلیس در فیلادلفیا

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۵۹۸۰
یک عکس تکان‌دهنده از دستگیری فرمانده سابق پلیس در فیلادلفیا
موضوع برنامه «عکس های تکان دهنده» (Fotos que sacuden al mundo) شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی‌وی در این قسمت، دستگیری فرمانده سابق پلیس در فیلادلفیا است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه که در هر قسمت یکی از ماندگارترین عکس های تاریخ را مورد بررسی قرار می دهد، این بار به سراغ عکسی از جان میلانو رفته که در بحبوحه جنبش اعتراضی وال استریت در امریکا گرفته شده است.

این عکس در خلال  جنبش «اشغال وال استریت» گرفته شده است که در هفدهم سپتامبر در اعتراض به «طمع کاری بانک‌های بزرگ و شرکت‌های سهامی» در نیویورک شکل گرفت. این حرکت اعتراضی به شهرهای مختلف آمریکا هم گسترش یافت.پلیس نیویورک با استفاده از تجهیزات ضدشورش مانع از عبور معترضان شد.در درگیری بین پلیس و تظاهرات کنندگان تعدادی پلیس هم مجروح شدند. پلیس بعضی از بازداشت‌شدگان را روی زمین کشید.یکی از بازداشت‌شدگان ری لوئیس، مامور بازنشسته پلیس شهر فیلادلفیا بود که هنگام بازداشت لباس پلیس به تن داشت.معترضان در هنگام دستگیری لوئیس او را تشویق کردند.

این عکس تاثیر بسیار زیادی داشت زیرا نمایانگر شکاف در بدنه پلیس امریکا بود. یک افسر پلیس کهنه کار در اعتراض به خشونت پلیس دستگیر می¬شود.

«عکس‎های تکان‎دهنده» کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی‌وی به تهیه کنندگی کیانوش الطافی است که برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی‌وی زبانگردانی شده است و روزهای پنجشنبه ساعت 1:45 به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن همان روز ساعات 4:45، 13:45 و 20:15  ، جمعه ساعت 10:15 و یکشنبه ساعت 20:45 روی آنتن هیسپان تی‌وی می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز