آخرین یافته های علمی درمان و مهار اپیدمی کرونا

۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۹:۵۵
کد خبر: ۱۰۲۶۰۱۱
آخرین یافته های علمی درمان و مهار اپیدمی کرونا
برنامه "به خانه بر می‌گردیم" شبکه پنج سیما با هدف قطع زنجیره بیماری کرونا و پیشگیری و آگاه‌سازی جامعه، امروز ( سه شنبه 17 تیرماه ) در بخش پزشکی درباره آخرین یافته ها از بیماری کروناو راه درمان و احتمال به بازار آمدن واکسن برای مخاطبان صحبت خواهد کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ؛دکتر مسعود مردانی فوق‌تخصص بیماری‌های عفونی با حضور در استودیوی برنامه  درباره آخرین یافته‌های علمی درمان و مهار اپیدمی کوئید19 به گفتگو می نشیند. 

 این برنامه در راستای مسئولیت اجتماعی و فرهنگی خود و با توجه به اینکه پرمخاطب‌ترین برنامه خانواده‌محور صداوسیما است، با توجه به شیوع بیماری و روند صعودی کرونا به طور خاص با راه‌اندازی پویش «#من ماسک میزنم» همین موضوع را به عنوان اصلی‌ترین خط برنامه دنبال می کند.  

همچنین این برنامه فردا (18 تیر) به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان با دعوت از دکتر محمد میرکیانی نویسنده ادبیات کودک و نوجوان چند دقیقه‌ای را پیرامون این موضوع و پاسداشت و حراست از ادبیات فارسی اختصاص داده است. 

اما در آشپزخانه برنامه امروز" به خانه بر می‌گردیم" مریم بخشی کیک لایه‌ای زردآلو را آموزش می‌دهد و فاطمه زارع آموزش تکنیک چهل تکه‌دوزی را در میز هنری برنامه برای بینندگان تدارک دیده است.

برنامه" به خانه بر می گردیم" کاری از گروه خانواده و کودک به تهیه کنندگی گودرز عزیزی  حوالی ساعت 16:45 دقیقه با اجرای محمدحسین مولایی و ژیلا امیر شاهی به صورت زنده از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. مخاطبان برای اراتباط با برنامه می‌توانند نظراتشان را به شماره تلفن 162 اعلام و یا به شماره 10000513 پیامک دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز