به روایت پرس تی وی؛

افول حس میهن پرستی در آمریکا

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۳:۰۰:۵۴
کد خبر: ۱۰۲۷۵۵۴
افول حس میهن پرستی در آمریکا
برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی ضمن مروری بر اعتراضات اخیر در آمریکا در پی قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست آمریکایی به دست افسر پلیس شهر مینیاپولیس به نقد و بررسی افول حس میهن پرستی در آمریکا می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این برنامه نتایج نظرسنجی موسسه گالوپ در آمریکا که به منظور سنجش میزان حس میهن پرستی آمریکایی ها صورت گرفته است و قرار گرفتن حس میهن پرستی آمریکایی ها در پایین ترین حد خود طی 20 سال اخیر مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

این برنامه ضمن اشاره به دلایل افت حس میهن پرستی در میان آمریکایی ها از جمله ناکارآمدی در مواجهه با بحرانی که در پی شیوع ویروس کرونا به وجود آمده و مشاهده تبعیض های نژادی طی سال های اخیر، واکنش های مردم معترض آمریکا نسبت به سخنان دونالد ترامپ درخصوص اعتراضات اخیر و وضعیت نظام سلامت در این کشور را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

نگاهی به تلاش های ترامپ برای کم اهمیت جلوه دادن ویروس کرونا در کمپین های تبلیغاتی خود برای انتخابات پیش رو و واکاوی تاثیر افول میهن پستی در میان آمریکایی بر نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 نیز از دیگر محورهای مورد بررسی در این برنامه خواهد بود.

در بخش دوم این برنامه نیز نقش آمریکا در قاچاق مواد مخدر در افغانستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در این زمینه مروری بر اظهارات ضمیر کابولوف فرستاده ویژه روسیه در امور افغانستان درخصوص دست داشتن سازمان سیا آمریکا در قاچاق مواد مخدر در افغانستان صورت می گیرد.

«ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی شنبه 21 تیر ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:03 بامداد، 08:00 و 19:00 و سه شنبه ساعت 04:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز