«هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می کند؛

راه‌اندازی هشتگ « دو سید علی، سمبل کرامت ما» در عراق

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۵:۱۵:۳۳
کد خبر: ۱۰۲۷۶۹۲
راه‌اندازی هشتگ « دو سید علی، سمبل کرامت ما» در عراق
انتشار هشتگ السیدانالعلیانرمز_کرامتنا (دو سید – علی – سمبل – کرامت ما) در شبکه های اجتماعی عراق و بازتاب آن در این برنامه از «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، حمایت کاربران شبکه های اجتماعی اعم از ایرانی و عراقی در هشتگ « دو سید علی، سمبل کرامت ما»، موضوع مورد بررسی برنامه«هاشتاغ» امشب خواهد بود.

بیان خواهد شد که در این هشتگ کاربران بر موفقیت دو ملت ایران و عراق در میدان نبرد با گروه تروریستی وهابی داعش  تاکید کردند. 

همچنین بر محکومیت شدید مقامات عراقی نسبت به انتشار اخیر کاریکاتور موهن از آیت الله سیستانی توسط روزنامه سعودی الشرق الاوسط و خشم و نفرت محافل سیاسی و کاربران شبکه های مجازی در عراق و خارج نسبت به این مسئله اشاره خواهد شد.

مهم ترین افشاگری برادرزاده ترامپ علیه او در کتاب جدیدش، هشتگ پر بازدید دیگری است که در برنامه امشب به آن پرداخته خواهد شد.

گفته می شود رسانه های آمریکا روز سه شنبه به انتشار برخی از بخش های مهم کتابی افشاگرانه علیه خانواده «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا که توسط یکی از برادرزداه‌های او نوشته شده پرداخته‌اند.

همچنین بدان توجه داده می شود که «مری ترامپ»، دختر «فِرِدی ترامپ» برادر بزرگ تر و متوفی دونالد ترامپ، قرار است هفته آینده این کتاب را با هدف شرح شقاوت ها و کژکاری های عمویش و مبدل شدن وی به سیاستمداری خطرناک که هم اکنون تهدیدی علیه بهداشت، امنیت و ثبات دنیا به شمار می رود، منتشر کند.

شایان ذکر است؛ روزنامه نیویورک‌تایمز نوشته مری ترامپ در این کتاب تلاش کرده توضیح دهد چگونه موقعیت ترامپ در یکی از مشهورترین و ثروتمندترین امپراطوری‌های مستغلات نیویورک موجب شکل‌گیری «رفتارهای تحریف‌شده» در رئیس‌جمهور کنونی آمریکا شد.

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و محمدالعامری، امشب21 تیر ماه ساعت 23:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

 

نظر شما