«میزگرد سیاسی» از شبکه سحر؛

متهم شدن آمریکا به تجهیز و استقرار تروریست های داعش در افغانستان

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۵:۲۹:۳۸
کد خبر: ۱۰۲۷۷۰۶
متهم شدن آمریکا به تجهیز و استقرار تروریست های داعش در افغانستان
ماجرای پرواز بالگردهای مشکوک آمریکایی در افغانستان و اتهام زنی متقابل روسیه و آمریکا به یکدیگر در باره حمایت از گروه های تروریستی داعش فعال در افغانستان ، موضوع برنامه امشب «میزگرد سیاسی« (کمپاس) از کانال آذری شبکه سحر است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، در این برنامه 45 دقیقه ای با اشاره به بیانات دوسال پیش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حضور پشت پرده آمریکا درانتقال داعشیان شکست خورده از عراق و سوریه به افغانستان به قصد مزاحمت برای همسایگان این کشور همچون ایران ، روسیه و چین و لزوم پیگیری این موضوع توسط سازمان های منطقه ای و بین المللی مثل سازمان همکاری های شانگهای و اتخاذ تدابیر امنیتی لازم ، مطرح خواهد شد. 

محسن پاک آیین کارشناس مسائل سیاسی منطقه حاضر در استودیوی برنامه «کمپاس» و عزیز جعفراف کارشناس آذربایجانی به صورت تلفنی از باکو ضرورت پرداختن به موضوع فشار به متحدان داعش جهت خروج از افغانستان و کمک به دولت مرکزی این کشور در مبارزه با تروریسم را مورد بررسی و واکاوی قرار می دهند. 

«میزگرد سیاسی» (کمپاس) شنبه بیست و یکم تیر ساعت 21:00 به وقت تهران با اجرای درنا نصیریان و تهیه کنندگی قهرمان نورانی بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز