معرفی کتاب " اوسنه ی گوهرشاد"/ "زندگی عفیفانه" موضوع این هفته به خانه بر می‌گردیم

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۲:۳۰:۲۱
کد خبر: ۱۰۲۸۱۲۰
معرفی کتاب  اوسنه ی گوهرشاد/ زندگی عفیفانه موضوع این هفته به خانه بر می‌گردیم
برنامه " به خانه بر می گردیم" به مناسبت " روز عفاف و حجاب"، موضوع هفتگی خود را زندگی عفیفانه نامگذاری کرده است و با دعوت از کارشناسان ، پخش فیلم های کوتاه ،نماهنگ و.... پیرامون این موضوع برای مخاطبان صحبت خواهد کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، گفتگو درباره حریم بدن با حضور دکتر علوی نژاد ، نقش حجاب در سلامت جامعه با حضور خانم دکتر منتظری و  حجاب، مردان، زندگی عفیفانه با حضور دکتر نجفی زاده از بخش های کارشناسی این برنامه در هفته حجاب و عفاف است. 

مسابقه پیامکی ، پویش زندگی عفیفانه ، آموزش ملزومات حجاب و چادر ، حضور فعالین حوزه حجاب و عفاف و معرفی کتاب های مرتبط با حادثه گوهرشاد از بخش های دیگر برنامه به خانه بر می گردیم در این هفته است.      

" اوسنه ی گوهرشاد" عنوان کتابی است که  متناسب با موضوع هفتگی برنامه به مخاطبان معرفی خواهد شد. 

این کتاب  نوشته سعید تشکری افتاده به همت انتشارات به نشر است که در خلاصه این کتاب آمده است : بیست و یکمین روز تابستان سال 1314، مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر امام رضا(ع) شاهد یکی از بزرگترین جنایات تاریخ رژیم پهلوی بود؛ کشتار وحشیانه مردمی که در اعتراض به توطئه شوم کشف حجاب رضاخانی گردهم آمده بودند. ماجراهای مرتبط با این جنایت بزرگ، همراه با خرده روایت‌هایی از زندگی گوهرشاد بیگم، بانوی موسس مسجد جامع گوهرشاد .

برنامه "به خانه بر می‌گردیم "کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما که هر روز ساعت ۱۶:۴۵ به مدت 70 دقیقه از شبکه پنج پخش خواهد شد.

 

نظر شما