در برنامه «من طهران» مطرح می‌شود؛

تأثیر ماسک زدن در اماکن عمومی برای جلوگیری از ابتلا به کرونا

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۰:۵۶
کد خبر: ۱۰۲۸۲۰۶
تأثیر ماسک زدن در اماکن عمومی برای جلوگیری از ابتلا به کرونا
دکتر ملک زاده ؛ معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، در برنامه «من طهران» شبکه العالم در خصوص آخرین وضعیت پژوهش ها به روی ویروس کرونا می گوید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛«من طهران» امشب با دکتر ملک زاده، معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، پیرامون آخرین یافته ها برای کنترل ویروس کرونا گفت و گو کرده و اطلاعات مفید و مرتبط با کوید 19 به مخاطبان عرب زبان ارائه خواهد کرد.

آخرین اقدامات و دستاوردهای پژوهشی، نقش سلول های بنیادین در درمان کرونا و نیز تاثیرات تزریق پلاسما برای درمان این ویروس، از جمله مباحث مهمی است که به آنها پرداخته خواهد شد.

دکتر ملک زاده ضمن اشاره به جهش خطرناک ویروس کرونا و بالا رفتن آمار کشندگی آن از تاثیر زدن ماسک در اماکن عمومی نیز سخن خواهد گفت.

وی همچنین بیان خواهد کرد که  چگونه در گذشته اعتقادی بر استفاده از ماسک برای جلوگیری از ویروس کرونا نبوده ولی یافته های جدید بر تاثیر بیش از 70 درصدی آن تاکید شده است.

«من طهران» به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی فولادیان و اجرای محمد باقر حیدری، امشب 22تیرماه، ساعت 21  به وقت تهران، به مدت 25 دقیقه از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

نظر شما